New hair

Hei alle fine♡

Som dere har fått med dere var jo jeg hos frisøren igår. Endelig!
Tenkte jeg skulle vise dere resultatet, jeg er hvertfall veldig fornøyd. Sadiye er best♡ 
Akkurat nå ser det litt mørkt ut, men det kommer til å bli lysere. Vi brukte toner slik at håret skal holde seg kaldt og det blir etter hvert skyldt vekk når man vasker håret. 


 

Det er også noen som lurer på hva slags hår produkter jeg bruker. Og for å være helt ærlig så bruker jeg sjelden kur eller maske i håret mitt. Det går som regel kun i shampoo og balsam. Jeg vasker håret med lillashampoo fra fudge, den er utrolig bra og gjør håret kaldt etter kun en vask!
Nå kommer ikke jeg til å bruke lillashampoo på en stund, da jeg har veldig kaldt hår akkurat nå.
Om jeg bruker lillashampoo nå kommer jeg nok til å ende opp med helt lilla hår, hehe det har faktisk skjedd før.. Never again! 

Dette er de kurene jeg eier, vet egentlig ikke sånn veldig mye om dem, men de skal være veldig bra. Kjøpt i frisørsalang!


 

Ha en fin dag videre lovers, vi blogges♡

XOXO

4 kommentarer
    1. Fudge er kanskje den “beste” som finnes på markedet av lillasjampo. men det er rett og slett ikke en lillasjampo. Det er blekestoff i den som gjør at håret blir kaldere og lysere. Det sliter ekstremt på håret du kan risikere å miste maassse hår. Tips!! Heller dra til frisøren å gjøre det lysere og kaldere. Og deretter sjampo, kur og balsam som pleier håret. (Om ikke ødlegger man bare håret og nesten aldri kan bleke det og gjøre det kaldere.) #hilsenfrisør

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg