Vellykket kveld

Hei alle sammen ♡ 

 

God kveld! Beklager for utrolig dårlig oppdatering idag, er litt skuffet over meg selv, hehe. Som dere vet var jeg ute igår og det merkes idag for å si det sånn. 
Sofie hadde pyntet leiligheten kjempe fint, og det var utrolig bra stemning og jeg tror alle hadde det veldig gøy, inkludert meg selv!

Idag har jeg endelig fått fikset etterveksten min, woho! Nå trenger jeg ikke gå med caps hele tiden. 
Spiste også middag hos fineste Sadiye, kjempe koselig var det♡

 

XOXO

4 kommentarer
    1. Hei, det er ikke dårlig ment, men blir litt kjedelig at det blir om nesten samme stoff og bilde på din blogg og Martine Lunde .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg