Det skal feires

Heisann♡

Håper alle dere vakre skapninger har det fint! Hvem er klare for helg?

Vil først å fremst si takk for all respons på mitt forrige innlegg, haha. Jeg syntes det er gøy når folk engasjerer seg og gir meg tilbake mld både her på bloggen og andre steder. Godt å høre at mange er enige med meg. 

Dagen igår gikk i blogging, svar på noe hendvendelser og en liten tur til byen før jeg ble hentet av ett parr venninner. Blandt annet Sadiye, så nå har jeg endelig fått meg frisørtime på fredag, haha. Det trengtes noe veldig, da jeg har ettervekst ned til knærne.. 


 

Nå skal jeg spise litt pizza, også må jeg kjappe meg å kjøpe litt alkohol og en liten gave til Sofie som har bursdag idag! 
Vi skal selvfølgelig feire dette senere så det blir utrolig gøy, det blir først ett lite vors så skal vi videre ut på byen. WOHOO! 

GRATULERER MED DAGEN, SOFIE♡


 

 

XOXO

10 kommentarer

Siste innlegg