Så jævlig turn off

Hallo♡

 

Da kommer det ett par ting jeg hater når det gjelder gutter/menn. 

1. Vond lukt
Blæ, jeg blir kvalm av bare tanken på vond lukt hos gutter, og mennesker generelt. Har du dårlig hygiene, med svetteringer og dårlig ånde stay away.
 

2. Cocky
Noe som er sinnsykt stygt er gutter som er cocky og arrogante og tror dem er bedre enn alle andre, spesielt kvinner. Æsj!
 

3. Mobbere
En som tror han er kul og skal tøffe seg ved å slenge dritt til andre. Altså get a life! Du ser bare dum ut.
 

4. Lat
Jeg hater gutter med null motivasjon som ikke vil gjøre noen verdens ting.. BORING!
 

5. Slask
Gutter som kommer seenes ut som de ikke har ett hjem.. Herregud ta deg fem min til å fikse håret og pusse tennene! Og for guds skyld, ta på noe annet enn joggedress hvis du ikke skal trene. 
 

6. Hår
Har du masse hår på kroppen, fjern det. Greit nok du har hår på beina og littegrann andre steder, men når du ser ut som en huleboer, uuusch..
 

7. Løgnere
Går du rundt å lyver og skryter av deg selv er det mest patetisk. Ærlighet varer lengst og er helt klart mest sexy♡
 

8. Klenging
Jeg hater når gutter klenger og skal kose og ligge oppå deg hele tiden. Det er det jeg som skal gjøre, hehe! 

Det var det jeg hadde å skrive denne gang! Hvis dere likte dette innlegget kan jeg nok skrive fler! 
Kommer en turn on også ganske snart♡

 

XOXO

12 kommentarer

Siste innlegg