Today in pictures

Hei allesammen♡

 

Håper alle har hatt en strålende dag! Det har hvertfall jeg. Jeg var med en venninne til byen, hun skulle vokse hele kroppen, fikse både negler og vipper til hun reiser til Bali på søndag.
Hun har også bursdag imorgen og det skal feires, jeg gleder meg masse, imorgen blir en kaos dag med masse morro på agendaen. 
Jeg måtte selvfølgelig også innom å kjøpe en liten gave, så jeg møtte Martine og vi spleiset på ett par ting til fineste Cassie!


Jeg skjønner ikke hvordan hun klarte å bare ligge der med beina sprett for en helt uskjent dame, og det verste er at det virket ikke som det var vondt i det hele tatt. Hun bare lå der, bokstavelig talt! Creds♡♡ Thats my girl!

Nå skal jeg slappe av og kose meg med litt smågodt og pizza, så snakkes vi kanskje senere ikveld! 
Love you guys♡

XOXO

11 kommentarer

Siste innlegg