Helg

Hei♡

God morgen allesammen, håper alle har en fantastisk start på dagen og ikke minst en fantastisk start på helgen! Nå er det endelig helg. Jeg har masse forskjellige planer denne helgen og det er mye jeg gleder meg masse til så dette blir bra. 

Nå venter jeg på å bli hentet av en venninne! Jeg skal nemlig bli med henne ned til byen fordi hun skal vokse hele kroppen, æææ.. Hun drar nemlig til Bali på søndag. Jeg blir så misunnelig, jeg vil også reise til et fint og varmt sted nå. Selvom det har hvert utrolig fint vær i Oslo de siste dagene, så er det ikke varmt nok for meg! Jeg tror faktisk ikke jeg er skapt til å leve i ett så kaldt land som Norge, menmen.. 


En bitteliten throwback fra da jeg var i Milano♡

Vi blogges senere idag♡ Har sett at det er en del som lurer på hvor den ene bodyen som jeg har lagt ut på instagram er fra og det kommer ett innlegg om det etterpå, så stay tuned lovers! 

XOXO
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg