Bruker jeg for mye sminke?

Hei lovers♡ 

Jeg får ofte beskjed om at jeg bruker for mye sminke og at jeg ser så utrolig mye bedre ut med mindre sminke eller rett og slett ingenting. Jeg får kommentarer på nettet om akkurat det, jeg får kommentarer på sosiale medier og til og med face to face. 
Jeg er fullt klar over at jeg bruker masse sminke og at noen ganger kan det bli i overkant mye for noen, men jeg bryr meg rett og slett ikke!

Jeg bruker sminke for min egen del og jeg bruker det jeg syntes er fint. Jeg sminker meg ikke fordi jeg vil at andre skal syntes jeg er pen, eller selvfølgelig jo, men i bunn og grunn gjør det for meg selv. Jeg føler meg mer komfortabel med sminke, jeg føler meg mye bedre.
Når jeg er trøtt og sliten på morningen så hjelper det å sminke seg litt. 

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg syntes sminke er utrolig kult og jeg elsker at man kan ”lage” forskjellige looker utifra hvordan man velger å sminke seg. Jeg elsker at man kan f.eks sminke nesen sin tynnere, personlig gjør ikke jeg det, men at man faktisk kan gjøre så mye med sminke syntes jeg er utrolig kult. Det reduserer faktisk antall plastiske operasjoner! Så hurra for at det finnes sminke♡ 

XOXO 
 

21 kommentarer

Siste innlegg