Black as my soul

Heisann♡

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en liten bytur. Vi tok noen bilder av outfit jeg tenkte jeg skulle vise dere! Alt er selvfølgelig svart, hehe. Jeg går nesten bare med svarte klær, det er det jeg føler meg mest komfortabel med. 


Jakke fra Zara, Bukse og topp fra BikBok, Sko fra Bianco. 

Vi var også en liten tur innom Fridays for å ta oss en liten matbit. Jeg elsker Cæsar Salaten dems, den er helt fantastisk!
Oreo milkshaken er også helt sinnsykt god, aaah elsk♡

Jeg har forresten lagt ut videoen der jeg svarer på spørsmål og forteller min historie om silikon, hvis du ikke har fått med deg det! Videoen kan du finne her!
Eller i innlegget under♡ 

XOXO
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg