Vi har startet youtubekanal

Hei alle vakre♡

Da kan jeg endelig fortelle dere at jeg og Martine har startet youtubekanal, har sagt det før men nå er det i gang!! Heheh.
Vi lagde vår første video igår hvor vi forteller litt om oss selv og hvordan vi ble kjent, det er en ganske morsom historie så jeg anbefaler alle å ta en titt, haha. Det er jo også noen som har spurt meg om hvordan jeg og Martine ble kjent så da er det bare å klikke inn på videoen under for å finne ut det!

Vi kommer til å legge ut ett par videoer i uken om litt forskjellige ting og hva som faller oss inn egentlig. Hvis noen har noe forslag eller ønsker om hva dere vil se eller noe dere vil vi skal gjøre så er det bare å gi beskjed så skal vi få ordnet det! 

 

Husk å trykke på tannhjulet og 1080p HD for å få best kvalitet. 

Og sist men ikke minst, husk å abonnere på kanalen vår for å få med dere alt hva som skjer♡

Vi blogges!

XOXO
 

7 kommentarer
    1. Dere måå lage sminkevideo! Ihvertfall du Isabelle, du er så flink til å sminke deg. Lurer veldig på hva du bruker for å tegne bryne dine?:-)

    2. Hei. Kan du lage en video på YouTube nå å vise hvordan man kan lage to fine og søte fletter?? Da er du sååååå snill😀😀😀😊😊😊😄😄😄😃😃😃👍 du kan ha sløyfer i flettene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg