Girlstalk & silikon

Hei og god morgen♡

Håper det går bra med dere alle sammen!

Jeg tenkte bare å stikke innom for å si god morgen og fortelle dere at jeg er utrolig motivert og har lyst til å lage en girlstalk video der jeg snakker om noe dere ønsker. Kommenter hva dere vil jeg skal snakke om! 

Jeg kommer også til å lage en video der jeg forteller min historie om silikon, hvordan jeg hadde det både før og etter. Det er jo en del som lurer på akkurat det, så kom med spørsmål!
Jeg har ikke lyst til å fronte plastisk kirurgi og det kommer jeg heller ikke til å gjøre, men jeg tror det er viktig for folk og ikke minst meg selv å fortelle min egen historie. Det var tøft!
Jeg svarer på det meste.

Senere idag, for å være presis, kl 1400 skjer det noe utrolig spennende.
Da kan dere nemlig se min og Martine sin første video på vår nye youtubekanal! 
Vi har jo tenkt lenge på å starte en youtubekanal sammen og endelig skjer det. ♡

XOXO
 

13 kommentarer
    1. har utrolig lyst på silikon både for meg selv, men også for kjæresten min. men jeg er litt usikker på hvordan det er når man har sex? har ikke funent noe på internett. med sex så tenker jeg på når han klemmer og “leker” med de. er det liksom vondere med silikon? har du noen erfaringer med hvordan det er når du har sex?

    2. Hvor mye tok du?
      Hvor tok du det?
      Betalte du selv?
      Hvor gammel var du når du tok det?
      Kan du fortelle time for time fra før/operasjonsdagen/etter?
      Er du fornøyd?
      Kommer du til å operere flere ganger?

    3. Jeg har sett din å Martine nye youtubekanal, du har altfor mye sminke på deg og merka med engang at du er en sånn bitch jente.

    4. Jobber du? Hvis ja, hva jobber du som og hvor?
      Har du noe utdanning/ går du på skole? Hvis ja, hva da? Hvis ikke, hva er planene dine for fremtiden ift studie/yrke?
      Har du vært i et forhold før? Hvis ja, hvor lenge siden er det ditt siste forhold? Hvor lenge var dere sammen? Hvorfor ble det slutt? Hvordan taklet du bruddet?
      Bor du alene? Hvis ikke, hvem bor du sammen med?
      Har du søsken?
      Hvordan er forholdet ditt til familien din?

    5. Til Kine over her:
      Du merket at hun var en bitch pga sminkemåten hennes? Say whaaa
      Isabelle, jeg kjenner deg ikke, men du virker som et snilt, hyggelig og kjempe oppegående menneske! Stå på med bloggingen!

    6. Hvordan var det å være med på denn musikkvideoen med jonis, mayoo, abu odda oggså kule folk og hyggelige folk?

    7. Til Mariell: Nei skrev ikke at det er pga sminkemåten, men at hun bruker for mye sminke. Og med bitch er væremåten hennes.

    8. Hei!
      Har alltid ønsket meg silikon og har veldig lyst til å ta det.
      Men bare lurer på hvor mye du har og hvor vondt det var på en skala fra
      1-10?
      Var det verdt smerten?
      Jeg er selv veldig glad i å trene, tar det lang tid før man kan trene?
      Og er det sant at man ikke kan amme etter msn har født når man har tatt silikon?
      Og får man forsikring, i tillfelle det skjer noe med implatene?
      Fikk du bedre selvtillit etter du tok det?
      Når må du bytte eller evt sette inn nye implater?
      Håper på svar!!
      Klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg