Gladnyhet

Holaa,

 

Jeg har en gladnyhet jeg har lyst til å dele med dere!

Jeg og Martine har bestemt oss for å starte YouTube kanal sammen. Vi har akkurat spilt inn vår første video som mest sannsynlig kommer ut imorgen!

Kommer til å forklare nærmere om dette straks, men jeg gleder meg masse til alt er oppe å går! Det blir så gøy.


 


 

Akkurat nå er vi på vei til noen venner, ble en liten endring i planene. Men æææ nå er det ikke lenge igjen til PH og til Martine kommer på skjermen, så alle må følge med på TV3 kl 2230 idag!

KJØØR..
 

 

XOXO
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg