Flawless negler og nytt kamera

Hei snupper,

Da har jeg akkurat kommet inn døra hos Martine. Jeg har som jeg skrev tidligere vært å fikset neglene mine og tittet litt i byen! Og vet dere hva?? Jeg fikk kjøpt meg ett kamera, hehe. Det betyr at nå blir det masse fine bilder og videoer fremover. Wohoo!
Kamera er fra Canon og heter PowerShot G7X Mark 2. Det er både ett bildekamera og videokamera. 

Neglene mine fikses av Klaudia, du kan finne mer informasjon på min instagram: isabelleeriksen_ 
 

Nå skal vi lage noe mat og prøve å få tiden til å gå. Senere blir det en liten jentekveld her, noen fler venninner kommer for å se på Paradise Hotel! Martine kommer jo på skjermen så nå er vi sinnsykt spente og gleder oss masse. 

 

XOXO
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg