Ukens spørsmål

Hei fine dere,
 

Jeg har fått noen spørsmål den siste uken som jeg tenkte å svare på nå.
Og husk hvis det er noe mer dere lurer på så er det bare å spørre i vei så skal jeg svare på det i neste spørsmålsrunde. 

 

1. Hvor i Oslo er du fra, hvor gammel er du? 
Jeg er fra ett sted som heter Stovner, det ligger ved Høybråten/Lørenskog. Jeg er 20 år gammel, født i 1996.
 

2. Hvordan ble du kjent med Martine?
Det er faktisk en veldig morsom historie. Tenker jeg skal ha ett eget innlegg om det! So stay tuned.
 

3. Har du silikon?
Ja, jeg har silikon. Jeg tenker å lage en video der jeg forteller min historie og hvordan det var for meg før og hvordan det har hvert etter. 
 

4. Er du singel, og isf hvordan trives du som singel? Vil du ha kjæreste eller liker du deg best sånn det er nå?
Jeg er singel og jeg trives veldig godt med det. Jeg har ikke lyst på kjæreste akkurat nå. Jeg vil oppleve verden først, reise ol. 
 

5. Er du heterofil eller er du bifil?
Jeg er heterofil.
 

6. Du virker som et sommer-glad menneske. Vurderer du å flytte til noen andre lang en gang? Og isf hvilket? Hva med Austalia- Sydney eller usa- California/Florida?
Det har du helt rett i! Jeg elsker sommer og varmt vær. jeg har tenkt på at jeg har lyst til å flytte til eventuelt USA etterhvert. Men det må nok bli en stund til. Nå skal jeg bli i Norge og reise litt forskjellige steder først så får vi se hvor jeg trives best og hvor jeg eventuelt vil tilbringe resten av livet mitt!
 

7. Ting du liker minst og mest ved deg selv? 
Jeg er utrolig utålmodig, jeg hater å vente. Det er faktisk noe av det værste jeg vet.
Jeg er en veldig hyggelig og snill person, jeg bryr meg mye om andre og hjelper andre hvis det trengs. Men jeg kan også være litt bitchy hvis det er noen som er ufine mot meg eller noen jeg bryr meg om! Men det er kun når det trengs.
 

8. Hva tenker du om innvandringen i Norge, er du for å holde på norske verdier og at utlendinger må ut av landet?
Jeg syntes det er bra at verden og Norge hjelper til der folk sliter og der det er krig. Det er ikke gøy å tenke på i det hele tatt at akkurat nå er det krig og folk som dør. Jeg er stolt av å komme fra ett land som hjelper til og det må vi fortsette med. 
Jeg mener selvfølgelig vi skal holde på norske verdier og det som betyr noe for oss, men det betyr ikke at vi skal stenge ut alle andre som ikke er herfra. Vi kan heller lære dem om norske verdier og ta dem inn blant oss. 
 

9. Har du noen gang likt gutter som er fra annen nasjonalitet?
Ja det har jeg. Jeg faller først og fremst for personlighet. 
 

10. Hva er favorittutestedene sine i Oslo?
Hmm, den er vanskelig. Jeg pleier å være mest på Nox, Heidis og Sirkus. Og jeg trives der! Men jeg har ikke vært innom alle utestedene i Oslo så for all del kan det være ett sted jeg syntes er mye bedre. Jeg syntes generelt utestedene i Oslo kan step up the game littegrann. Jeg har jo væert på utesteder i både London, Stockholm og i andre land og jeg må med hånda på hjerte si at der er det så utrolig mye bedre enn utestedene i Oslo. 
 

11. Leste noen hadde skrevet i tidligere innlegg at du gikk på Etterstad VGS. Hvordan syntes du det var å gå der? Ble du mobbet, eller ble du godt tatt imot?
Jeg ble tatt godt imot der og trivdes der med elevene. Alle var hyggelige, hvertfall mot meg og jeg la heller ikke merke til at det var noen andre som ble mobbet. Jeg har jo fortalt dere at jeg ble mobbet da jeg var yngre, men det skjedde ikke på vgs. 

 

 

​Forresten så vil jeg bare si tusen takk til alle dere som følger og leser bloggen min hver dag. Setter utrolig stor pris på det!
 

XOXO

 

11 kommentarer

Siste innlegg