PARADISE HOTEL & Helg

Hei vakringer, 
 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en bytur med ett parr venner, vi spiste lunsj og koste oss i sola. Blir så glad når det er fint vær og merker virkelig at våren er på vei! Nå er det endelig helg, jeg har ikke så store planer i helgen men det kommer vell til å bli ett eller annet sprell. 


 

Nå har det forresten akkurat kommet ut at min bestevenninne Martine Lunde er med på Paradise Hotel 2017! Hvor kult er ikke det?? Jeg gleder meg til å følge med fremover å skal heie masse på henne. Hun skjekker inn på mandag som femme fatale, passer jo perfekt for henne. For dere som ikke vet hva femme fatale er så er det en steriotypi, en umoralsk kvinne som bruker sin seksualitet for å lure den ulykkelige helten! 

 

God helg alle fine <3

XOXO

 

4 kommentarer
    1. Jeg tror du også er med på pH fordi du hadde en liten pause fra Instagram å jeg følger deg på insta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg