Throwback Stockholm

Hei alle fine,
 
Beklager for at det er en liten stund siden jeg har blogget, men har hatt utrolig mye å gjøre i det siste! Men nå skal det bli bedre, I promise.
Satt akkurat å så gjennom snapchats fra da jeg var i Stockholm for en liten stund siden. Og det brakte så mange minner og jeg innså hvor mye jeg savner den byen. Jeg føler de har kommet så sykt mye lenger enn Oslo når det gjelder både butikker, utesteder osvosv! 
Vi rakk å gjøre så mye gøy på kun de få dagene vi var der. Miss it!

Her er hvertfall noen snaps derifra, ENJOY <3 
Sorry for litt mye pupper i noen av videoene men, I like boobs soo… #sorrynotsorry 

 
 
 
 

Legg meg til på snapchat: isabelleeriksen
 

XOXO

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg