Svar på spørsmål

Hallo alle fine, og god tirsdag!

Tenkte å svare på noen spørsmål jeg har fått de siste dagene. Hvis det er noe mer dere lurer på er det bare å fyre løs!

 

1. Hva ser du på først av det motsatte kjønn?
Det første jeg legger merke til hos det motsatte kjønn er jo selvfølgelig utseende, men det er ikke det viktigste. En utrolig kjekk mann kan i mine øyne rett å slett bli stygg hvis personligheten hans ikke matcher utseende og omvendt. Jeg syntes det er veldig tiltrekkende med en fantastisk personlighet! Men jeg liker heller ikke at dem er for snille, haha.. Litt badboy må han jo være, det er sexy.. 
 

2. Kan ikke du skrive om hvordan du ble saxegaard modell, å hvordan du har fått mulighet til å få være med i musikkvideoer å slikt?
Må bare si med det første at jeg ikke er Saxegaard modell, har bare hatt shoots med han. Han tar masse fine bilder og er en veldig flink fotograf. Det med musikkvideoer er vell kun det at jeg kjenner folk som jobber med det, også har jeg blitt kontaktet via min instagram profil. 
 

3. Hvilken sport liker du?
Jeg har jo drevet med turn selv, så det er vell min favoritt sport som jeg liker å følge med på. Ellers ser jeg ikke så mye på sport, kanskje fotball noen ganger.
 

4. Hva bruker du for å redigere bildene dine?
Hvis det er en selfie jeg skal redigere eller ett bilde av ansiktet mitt bruker jeg en app som heter perfect365 for å smoothe ut huden min osv. Ellers bruker jeg appen VSCO for å redigere farger, lystyrke og legger på filter. 

5. Hvilken kjendiser har du crush på?
Hmm, den er vanskelig.. Jeg har alltid hatt en liten crush på Jonny Depp og Ronaldo, men er såklart mange andre, haha..

6. Hvor vokste du opp?
Jeg er født og oppvokst i Oslo, og trives veldig med det. Elsker meg her!

7. Hvilket fotball lag liker du?
Real Madrid såklart. Haloo Ronaldo! 

8. Alle mine venninner sier at once you go Black you never go back stemmer det?
Jeg er ikke riktig person å spørre dette om men det tror jeg ikke, haha..

 

 

Slenger med ett tb bilde fra Stockholm, åå savner det!

 

XOXO

 

7 kommentarer
    1. Hva tenker du om innvandringen til Norge?
      Er du for å holde på norske verdier, og at utlendinger på ut av landet?
      Har du noen gang likt gutter som er fra annen nasjonalitet?, evt, hvilke nasjonalite gutter?

    2. Følgt deg på sosiale medier en stund. Så utrolig gøy at du endelig har en blogg!😍 veldig gøy å bli bedre kjent med deg også! Håper du kommer til å kjøre en åpen-livsstil blogg!
      Jeg har også noen spørsmål:
      Har du silikon?
      Tre ting du liker minst og mest ved deg selv?
      -utseende
      -personlighet
      Er du singel, og isf hvordan trives du som singel? Vil du ha kjæreste eller liker du deg best som singel akkurat nå?
      Er du heterofil eller er du bifil/bisexuel?
      Du virker mye mer som et sommer-glad menneske. Vurderer du å flytte til noen andre land en gang? Og isf hvilket? Hva med Australia-sydney eller USA-California/Florida?
      Stå på med bloggingen❤❤

    3. Hei Isabelle
      Liker Instagram profilen din og bloggen din. Vef bloggingen blir vi kjent med deg mer på en annen måte enn å legge ut bilder. 🙂
      Litt nysgjerrig som Zanne over meg på kommentaren.
      Er du for øyeblikket singel?

    4. Siden du sier utseende og personlighet må matche
      Hvordan skal en snill fyr se ut og badboy?? Sett mange badboys se grise støgge ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg