Monday

Hei igjen folkens, 

Etter helgen har uken startet ganske rolig egentlig. Våknet opp hos Martine og now as we speak har jeg besøk av min barndomsvenninne Sadiye, vi har hatt en liten girlsnight!
Er en stund siden jeg har sett henne nå, har savnet henne utrolig masse så var deilig å se henne igjen! 
Hva syntes dere om sminken min idag forresten? Sadiye som har sminket meg. 

Har sett det er en del som lurer på hvilke sminkeprodukter jeg bruker og hvordan jeg sminker meg, og det kommer om ikke så alt for lenge! Stay tuned 😉 

 

Forresten, er det noen som har noe tips om hvor det er bra å redigere videoer osv? Please tell me..

 

XOXO

 

4 kommentarer
    1. Herregud så mye penere du er uten liner enn med. Ikke ta det ille opp, du er kjempe pen uansett. Men når du dropper lineren får du frem øynene dine og resten av sminken blir i fokus. Dette var den fineste looken jeg har sett deg i!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg