Ting du kanskje ikke visste om meg

1. Jeg har hvert norgesmester i turn i apparatet bom
Da jeg var liten, var vell rundt 12-14 år gammel ble jeg norgesmester i bom. Det ligger faktisk video på youtube om du er interessert i å se. Var også en del som lurte på dette etter vloggen jeg og Martine la ut på trampolineland.

2. Jeg er dødelig allergisk mot nøtter
Jeg er så allergisk mot nøtter at jeg faktisk kan dø, jeg må gå rundt med en Epi-pen (sprøyte) hele tiden.
Fant ut av dette da jeg var i Kina for noen år siden, morsom historie egentlig! Kommer til å ha en storytime om det en gang. 

3. Jeg er avhengig av fake negler
Har brukt gele negler i over ett år i strekk. Klarer ikke gå uten og syntes forskjellige ting er mye vanskeligere å gjøre uten negler. Føler meg også bedre med negler.

4. Jeg har vært russ tre ganger
Hehe, jeg har vært russ hele tre ganger. Det startet det året jeg ble 17, var på tryvann og alt.

5. Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon
Jeg har tatt fagbrev i kontor og administasjon. Jeg gikk to år på videregående og to år som lærling. Fant ganske fort ut av at dette ikke var noe for meg, men fullførte likevell. Greit å ha fagbrev!

6. Jeg ble mobbet da jeg var liten
På barneskolen og litt på ungdomsskolen ble jeg mobbet. Vet ikke helt hvorfor, sikkert fordi jeg var veldig liten og ett lett offer. Kommer til å fortelle mer om dette etterhvert.

7. Jeg har hvert med i flere musikkvideoer
Elsker det!! Jeg har hvert med i fem musikkvideoer hvis jeg husker riktig, kan linke alle sammen senere hvis folk er interessert.

8. Min største frykt er slanger
Uuugh.. Klarer ikke se slanger på tven engang, syntes de er så ekle.

9. Jeg har fire tatoveringer
Har en tatovering i nakken, mellom puppene, på ribbeina og armen. Legger ut bilder av alle i ett eget innlegg.

10. Jeg syntes overnaturlige ting er sinnsykt interessant
Elsker å høre historier om overnaturlige ting og skulle faktisk ønske noe overnaturlig kunne skjedd med meg, bare for å få oppleve det. Hadde sikkert hvert veldig skummelt og ekkelt, men jeg syntes det er fasinerende og har så mange spørsmål rundt det. 

11. Jeg har resting bitch face
Får ofte høre at jeg ser ut som en bitch, men med en gang folk blir kjent med meg sier dem at jeg er veldig hyggelig og snill. 

12. Jeg kunne levd på ost og jordbær
Jeg elsker ost, spesielt smeltet ost. Jeg har faktisk blitt kalt Cheesabelle pga mitt lille osteproblem. Jordbær også, aahh det er så godt! 

Vi blogges mer senere idag lovers♡

XOXO

6 kommentarer
    1. Så gøy at du er begynt å blogge, har alltid fulgt deg på insta å synes du virker råkul.
      Kan ikke du skrive om hvordan du ble saxegaard modell, å hvordan du har fått mulighet til å få være med i musikkvideoer å slikt?🤙🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg