12 Funfacts om meg

Reklame | Nelly

TOPP – HER (Nå på 20% rabatt)

 

Bli enda bedre kjent med meg

Når jeg først starter med noe så må jeg gjøre det ferdig – Hvis jeg begynner å rydde eller for eksempel redigere en video klarer jeg ikke legge det ordentlig fra meg før jeg er helt ferdig med det. Aner ikke hvorfor, men jeg digger at jeg er sånn!

Jeg kan begynne å gråte av alt – Ser jeg en film på tv som ikke en gang er trist kan jeg begynne å grine. Jeg er en veldig følsom person med andre ord og bare tanken av å for eksempel miste noen jeg er glad i kan få tårene mine til å renne.

Jeg er veldig flink med penger – Folk tror kanskje jeg sløser mye penger og bruker penger på mye tull, men det gjør jeg ikke. Jeg har alltid vært veldig flink med penger og syntes det er viktig!

Jeg har 110 i iq – For noen mnd siden tok jeg en iq test og filmet det så hvis du vil se hvordan det gikk finner du faktisk video av deet på YouTube kanalen min.

Jeg hadde lite kontakt med pappa før – Da jeg var tenåring var jeg som de fleste litt sur osv på foreldrene mine og jeg hadde veldig dårlig kontakt med pappa. Det kunne faktisk gå flere uker og mnd uten at vi snakket med hverandre. Heldigvis er det fikset opp i og nå har vi veldig god kontakt!

Jeg elsker skrekkfilmer – Jeg elsker å bli litt redd og elsker å se på skrekkfilmer, bare ikke helt alene hehe.. Det er faktisk ganske få filmer jeg blir skikkelig redd for!

Jeg er veldig lite bertete – De fleste jeg møter tror jeg er skikkelig ”bitchy” og ”bertete” men det er jeg faktisk ikke.

Jeg får alltid så ”vondt” av gamle mennesker – Jeg elsker gamle mennesker og er skikkelig ”svak” for dem. Ser jeg en gammel dame som for eksempel sliten med å gå over veien får jeg skikkelig vondt i hjertet!

Jeg elsker frukt – Frukt er noe av det beste jeg vet. Jeg liker faktisk frukt bedre enn godteri og chips!

Min naturlige hårfarge er mørk blond/ lys brun – Jeg får veldig ofte spørsmål om hvilken hår farge jeg egentlig har. Jeg har jo farget håret mitt til den fargen jeg har nå. Min naturlige hårfarge er ”kommunegrå” som den kalles og en mellom ting av blondt og brunt!

Jeg har skrevet 1408 innlegg på denne bloggen – Nå har jeg blogget i ca to år og publisert 1408 innlegg på denne bloggen. Med dette innlegget blir det 1409. Det er gøy å tenke på.

Jeg har fått 27090 kommentarer på denne bloggen – Det er blitt lagt igjen hele 27 090 kommentarer på denne bloggen! Og jeg har lest alle sammen – Tenk det..

TOPP – HER (Nå på 20% rabatt)

6 kommentarer
    1. Hehe, kult innlegg. Tror jeg tipsa om det😊 Nå kommer det enda en til kommentar her👌😂
      Liker du frukt bedre enn Donuts?
      Har du noen tips på gode skrekk filmer? Noen du blir skikkelig redd av?

    2. Hei, eg er tolv år og vil at fu skal legge ut mer om kropp, pubertet, kjærester og masse annet….! Det hadde vert veldig gøy og meiningsfult!! ❤️

      PS: veit at du har lagt ut litt lignende på YouTube for ikkje så lenge sidan! ❤️ ❤️ ❤️
      Elsker videoene dine og DEG!

    3. Hei, eg er tolv år og vil at fu skal legge ut mer om kropp, pubertet, kjærester og masse annet….! Det hadde vert veldig gøy og meiningsfult!! ❤️

      PS: veit at du har lagt ut litt lignende på YouTube for ikkje så lenge sidan! ❤️ ❤️ ❤️❤️
      Elsker videoene dine og DEG!

      1. Hei jeg er en stoooor fan av deg og du betyr alt for meg. Jeg er veldig lik deg med følelser og gamle mennesker.💛 Som foreksempel er du og Stina blogg mine forbilder og idoler og jeg gråter bare av å tenke på at jeg ikke får møtt dere og ikke kjenner dere. 💚🧡Spørsmål———- kan du ha meetup i Sandefjord eller Larvik?♥️♥️LOVE YOU

    4. Jeg er også en sånn person som elsker frukt fordi for eksempel når jeg spiser godteri og snacks blir jeg mett så fort.
      Å jeg får også så vondt i hjertet av å se eldre folk har vondt noe sted og jeg blir rørt veldig fort.
      ELSKER DEG😍🥰😘🥰😍😘😍🥰😘🥰😘😍😘😘😍😘🥰😍😘🥰😘😍🥰🥰😍🥰😍😍😘😍😘😍😘🥰🥰😍🥰😍🥰😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    5. Hei, jeg er tolv år! Jeg lurte på om du og ste faren din alltid har hatt et like godt forhold som dere har nå? Jeg har akkurat fått en ny stefar, og jeger veldig i mot han. Fordi jeg er redd for å miste mamma til han. Pappa døde for 1 og et halvt år siden 😭 Lurer også på hvor gamel du var når han kom inn i livet ditt? Har du noen tips til hvordan jeg kan venne meg til det og sånt? PS: Jeg elsker videoene dine kjempe mye, det var noe som fikk meg gjennom sorgprosessen 😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg