Angret på at jeg var med på Paradise Hotel – Jeg forteller..

Hei alle mine fine! Hvordan har dere det i dag? Jeg får fortsatt en del spørsmål rundt Paradise Hotel og hvordan det egentlig er å være der. Nå er det en stund siden jeg var med og det er jeg egentlig veldig glad for, jeg er liksom ikke Paradise – Isabelle lenger hehe.. Jeg har jo faktisk fortalt dere litt smått om at jeg angret med en gang jeg kom hjem fra Mexico den gangen, men det er en stund siden jeg skrev. Nå er det jo straks tid for en ny sesong og da passer det fint med et slikt innlegg. Keep in mind – Paradise var en fantstisk opplevelse og jeg angrer ikke i det hele tatt den dag i dag. Det er bare viktig å huske på at de har en streng kontrakt og de bestemmer hva som skal med på TV og ikke. 

Da jeg skulle inn på Paradise Hotel var jeg sykt gira og gleda meg masse. Vi skulle på TV! Det er jo ikke noe alle får oppleve, og jeg var veldig spent på om fikk venner for livet. Som noen av dere vet, kom vi hjem før det begynte å gå på TV. Alle var gode venner åpenbart, og vi ville henge sammen masse på fritiden, ta bilder og kose oss sammen.

Da det begynte å gå på TV, var jeg ikke med i første halvdel av sesongen. Det var utfordrende for meg å se, for de hadde jo blitt så gode venner allerede! Og jeg innså da at jeg hadde gått glipp av veldig mye. Greia var jo at jeg ikke kunne henge med de andre på fritiden, og legge ut bilder sammen osv, dette er fordi min innsjekk var hemmelig, frem til ansiktet mitt vistes på TV. Det var veldig kjipt, og jeg følte meg automatisk litt utenfor i den tiden før jeg sjekket inn på TV. Det var en ganske kjip følelse. Når du har opplevd noe så stort med noen, så vil du jo gjerne dele alt med dem, også i ettertid.

I tillegg til det aner man jo ikke hva som kommer til å vist på TV. Alt det vi har opplevd, snakket om, diskutert og ledd av blir jo ikke vist 100. Derfor var det litt skummelt å miste litt kontrollen, og kanskje bli misforstått. Det er selvfølgelig forventet når man er med på TV, og slikt må man regne med. 

Misforstå meg rett, jeg synes det var utrolig gøy å være med. Jeg angrer ikke den dag i dag liksom! Jeg har vokst så utrolig mye på grunn av Paradise Hotel, og reisen rundt det. Man lærer sykt mye om seg selv, og hvordan man takler slike situasjoner.  Men da det gikk på TV, synes jeg at det var litt ubehagelig og følte meg rett og slett litt utenfor. Husk at hvis du vil melde deg på – ting tar tid, og du har null kontroll over hvordan du selv blir fremstilt på TV.

6 kommentarer
    1. Du sier jo i overskriften at du angret, men sier at du ikke angrer på å ha vært med?? Mener du at du angret rett etter selve innspillingen liksom? Men jeg syns uansett dette er clickbait

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg