VI SKAL OPPTRE MED SANGEN PÅ SCENE I MORGEN!!

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg hjemme hos pappa og dem og venter på Pizza. Jeg er nemlig på besøk her i dag! Julie og jeg har filmet noen YouTube videoer til dere, som ble utrolig morsomt så det burde du virkelig glede deg til.

Senere i kveld skal jeg faktisk møte alle folka fra sangen vår, vi er nemlig nødt til å øve til imorgen for da skal vi på GOD MORGEN NORGE. Vi skal snakke om sangen, men sist men ikke minst skal vi opptre med sangen og «synge den». Det er jeg veldig spent på hvordan kommer til å gå, haha! Vi skal faktisk opptre ute ved Aker Brygge så alle kan komme å se, vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg til det! Vi går på scenen imorgen klokken 0950.

Låten vår kommer jo ut på Spotify imorgen, så det første du burde gjøre når du våkner imorgen er å sjekke ut sangen. Den heter «Nå er det jul igjen» og du finner den når du søker opp navnene våres tror jeg. Det kommer uansett mer info om dette på min Instagram, Snapchat og her på bloggen imorgen med linker og alt! ÆÆÆ, jeg gleder meg. Gleder du deg??

Så husk å sett på tv-en imorgen tidlig, GOD MORGEN NORGE – here we come!

10 kommentarer

Siste innlegg