Dette er grunnene til at jeg IKKE vil være singel

Hallo alle mine fine♡

For litt siden, eller ganske lenge siden faktisk så skrev jeg et innlegg om hva som er positivt med å være singel. Det finnes jo både negative og positive sider ved å være singel, tro meg jeg vet haha.. Derfor tenkte jeg å komme med et par ting hvert fall jeg syntes er ganske negativt med å være singel. Om du vil lese innlegget mitt om hvorfor det er bra å være singel kan du trykke HER.

Tb til langt hår..

🌸Ulemper med å være singel🌸

Ensom – Til tider kan man føle seg ekstremt ensom, noe som ikke er morsomt i det hele tatt! Jeg tror at det å bare vite at man har en eller annen der hele tiden uansett er veldig deilig. 

Går glipp av Valentines Day og koselige dater – Man går så klart ikke glipp av selve dagen, dagen kommer jo uansett om du har kjæreste eller ikke, men denne dagen er helt klart tusen ganger bedre med en kjæreste. Man kan jo date selvom man er singel, men jeg vil tro det er mye bedre å dra på date med kjæresten på denne dagen enn en man ikke kjenner så veldig godt!

Ingen kjæreste turer – Man får aldri dratt på romantiske og koselige kjæreste turer. 

Du har ingen du kan dele alt med – Hvert fall når man blir litt eldre og tenker på å flytte hjemmefra osv, er det jo mye enklere å være to stykker. Man deler alt av regninger og slike ting, alene får man jo alt selv. Noe som kan være vanskelig og kjipt! Selv vil jeg kanskje bo litt alene først, hvert fall ikke med en jeg ikke har vært sammen med så veldig lenge. Da går det nok litt fort i svingene, haha! 

Du har ikke følelser for noen og er ikke ordentlig forelsket – Følelsen av å være skikkelig forelsket og at det kiler litt i magen må jo være helt fantastisk. Tenk å være så glad i en person!

Kjedeligere hverdag – Man får en litt kjedeligere hverdag! Man har jo så klart venner som man kan finne på noe med, men det er ikke det samme og det er ikke alltid venner er ledige hver eneste dag. 

Dårlig sexliv – Haha, man får jo et dårligere sexliv som singel. Ikke nødvendigvis så klart, men mest sannsynlig. Hvert fall jeg som ikke er verdens største fan av å ligge rundt med mange og folk jeg ikke kjenner. 

Ingen kjæreste gaver – Ikke at gaver skal bety alt og at gaver skal være så stort og flott, men det er vel ingen som syntes det er negativt med en liten gave fra en som betyr mye for deg innimellom. 

Er du enig?

13 kommentarer
    1. Jeg synes at det er kjemperart at du ikke har kjæreste. Du er så sinnsykt pen!! Du virker også veldig hyggelig og snill! Love you❤️❤️❤️

    2. Jeg er enig! Kanskje for jeg har kjæreste men jeg er enig i ca. alle punktene dine😊liker kanalen og bloggen din

    3. Åå skjønner ikke hvorfor du ikke har kjæreste. Du er så pen og kreativ og virker så søt og hyggelig❤️

    4. Enig med det du skriver her 🙂
      Har vært singel i over 2år nå.
      Å har itte ligge med noen etter den tia der :p
      Å dra på tur er jo kjedelig når man ikke har noen å dele med.

    5. Hvorfor har ikke du å Martine ikke samme kanal lengre???💞💞😭😭😭 Var bare så stoooor fan!!!😍😍😍❤️❤️❤️

    6. Skjønner ikke dette, du sier du og Martine ikke er uvenner men ser ikke ut som dere er venner lengre…? :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg