Bli med til USA – Bading, housetour, tivoli & spøkelser

Heihei alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på YouTube. Denne gangen har jeg lagt ut en vlogg fra USA, her er jeg er nå faktisk. Jeg elsker dette stedet og stortrives, reising og ferie er noe av det beste jeg vet. Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, nå har jeg straks 10k, noe som er veldig kult. Det er bare noen dager siden/ en uke siden jeg la ut den første ordentlige videoen, så det har ikke tatt så veldig lang tid! 

Det blir forresten en helt syk 10k spesial, så husk å abonnere og be alle vennen dine  om å gjøre det 😉 Hehe.. DU KAN ABONNERE HER.
 

 

– HATT/ LUE – HER.

– SOLBRILLER – (Ble nettopp utsolgt..) Masse kule briller – HER.

– Shorts (utsolgt..) Finnes samme, bare helt hvit – HER.
 

3 kommentarer
    1. Hvordan lager man sånn fin bakgrunn på youtube kanalen sinn? Og kan du forklarer i en blogg innlegg engang hvordan man jobber med youtube og tips!! DU er så SYKT FLINK!!! Og man vil jo lære av de beste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg