Hilser på dyr og snakker med ulver – VLOGG DYREPARKEN

Heihei alle mine fine♡

Da var det på tide med enda en ny video på min nye YouTube kanal. Denne gangen er det vloggen fra dyreparken i Kristiansand! Jeg hadde det super morsomt og koste meg masse i Kristiansand. Som dere ser i videoen blir jeg også ganske skuffet, menmen – alt i alt en veldig fin tur.

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på YouTube kanalen min, det kan du gøre HER. Det er helt gratis!

🌸ENJOY🌸

 

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

4 kommentarer
    1. Hvor er de ringene du har på deg ifra? Og hvor er den kule luen du har på deg på snap fra? Og samme med de smykkene😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg