Lagde vår egen metallic lipstick – Sminkevideo

Heihei alle mine fine♡
 
Da var det søndag og endelig tid for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen er det tid for enda en sminke video, men nå en look som passer perfekt for fest, festivaler og fine sommerkvelder fremover. Vi var faktisk ganske kreative med denne looken og fant ut av at det faktisk går an å lage en helt egen metallic lipstick. Lignede Kylie sine faktisk! Det er kult. 
 
Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, det kan du gjøre
 
MRfB9kZfdBY

PRODUKTENE VI BRUKTE:

BUTTER GLOSS – HER

MASKARA – HER. 

BRYNGELE – HER

SETTING SPRAY – HER. 

LIQUID HIGHLIGHTER – HER. 

BLUSH PALLETTE, GOLDEN SUGAR – HER

BLUSH PALLETTE, BLUSH QUEEN – HER. 

MARY LOU MANIZER, HIGHLIGHTER – HER. 

BAHAMA MAMA, SOLPUDDER – HER. 

FIT ME PUDDER – HER.

CONCEALER – HER.

PRIMER – HER

FOUNDATION – HER. 

 

SJEKK OSS UT PÅ LYKO SOCIAL, KLIKK HER

8 kommentarer
    1. Mamma fant akkurat ut at jeg hadde mensen. Etter å ha godt rundt med det i 6mnd uten å ha tørt å sagt i fra fikk hun endelig vite det. Er faktisk ganske stolt over meg selv nå. Har jeg grunn til å være det?

    2. du må seriøst dempe den sminkingen din…. du tar jo på altfor mye foundation og concealer?? at du ikke ser det selv er sykt, martine er mye finere får og si det sånn

    3. Hei! Kunne dere laget en video der dere viser hvordan man kan ta på eyeliner, gjerne forskjellige “stiler”, sånn winged, cateye osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg