Fakta om meg du ikke visste

Heihei alle mine fine♡

I dag tenkte jeg å fortelle et par ting om meg som du kanskje ikke visste. Jeg er helt sikker på at noen av disse tingene får du sjokk av å lese og absolutt ikke trodde om meg. 

🌸Bli enda bedre kjent med meg🌸

Jeg liker forskjellig mat i perioder – Jeg elsker mat og elsker å småspise. Det er utrolig merkelig, men en uke kan jeg ha dilla på en spesiell ting og neste uke kan jeg ha dilla på noe helt annet. Det er som at jeg spiser det samme hele tiden, til jeg blir lei og ikke spiser det på lenge igjen!

Jeg liker frukt bedre enn godteri – Jeg spiser heller frukt og bær enn smågodt og potetgull. Jeg syntes faktisk det smaker bedre og tanken på at det er mye sunnere og bedre for kroppen skader ikke. 

Min naturlige hårfarge er mørke blondt – Jeg har egentlig mye mørkere hår enn det jeg har farget det til. Det er nesten på kanten til brunt!

Jeg har jobbet helt siden jeg var 14 år – Jeg fikk min første jobb da jeg bare var 14-15 år gammel. Da jeg sluttet på turn fikk jeg tilbudt jobb som turntrener med en gang og jobbet da som det. Lønnen var ikke akkurat noe å skryte av, men jeg elsker å ha jobb da jeg var så ung. Jeg følte meg skikkelig kul! Jeg har alltid likt å jobbe og tjene mine egne penger.

Jeg kjøpte bil før jeg fikk lappen – Da jeg var 17 kjøpte jeg min første bil. Det var ikke snakk om at jeg ikke skulle ha en bil å kjøre rundt med den dagen jeg fikk lappen. En liten funfact er jo det at jeg strøk første gangen jeg hadde oppkjøring så hver gang jeg gikk forbi bilen min på parkeringsplassen etter det ble jeg skikkelig lei meg haha..

Jeg elsker smeltet ost – Det er faktisk noe av det beste jeg vet! Det er også grunnen til at jeg elsker lasagne, på grunn av den smelta osten på toppen.

Overnaturlige ting er sykt interresant – Jeg elsker å høre om ting som er overnaturlig. Jeg tror på at det finnes ett eller annet der ute som vi mennesker ikke vet om. Jeg har faktisk opplevd noe overnaturlig før, da jeg var yngre og når jeg hørte om dette nå i voksen alder ble jeg skikkelig skremt. Kanskje jeg skal ha en liten storytime på det? Hvem vil?

Før gikk jeg nesten bare i svarte klær – For noen år tilbake og egentlig for ikke så lenge siden gikk jeg kun med svarte klær. Jeg følte meg ikke komfortabel med farger i det hele tatt. Svart er jo en veldig safe farge å gå med, men jeg har blitt bedre til å bruke litt mer farger og slikt nå! Det er jeg glad for.

Jeg elsker skrekkfilmer – Skrekkfilmer er noe av det beste jeg vet, men ikke når jeg er alene. Da tør jeg ikke, for da blir jeg redd! Jeg elsker det adrenalin kicket man får når man skvetter og blir litt redd. Det er så gøy!

Jeg er svak for skikkelig gamle mennesker – Hver gang jeg går forbi eller ser veldig gamle mennesker får jeg nesten vondt i hjertet. Jeg får lyst til å bare løpe bort å gi dem en klem!

Jeg elsker sylteagurk – Jeg skjønner ikke at folk ikke kan like sylteagurk? Jeg elsker det og kan seriøst sitte å småspise sylteagurk. Vanlig agurk er jeg dog ikke så veldig glad i og syntes det nesten ikke smaker noen ting. Jeg er veldig glad i smaker og sterk mat! Når jeg for eksempel er på mcern spiser jeg alltid opp alle andre sine sylteagurker. 

Jeg smaker forskjell på Cola og Pepsi – Jeg elsker Cola, men jeg er ikke så glad i Pepsi. Jeg smaker godt foskjell på det og hadde du gitt med et glass med Pepsi og et glass med Cola er jeg hundre prosent sikker på at jeg hadde smakt forskjell! 

Jeg skulle egentlig hett Sandra – Mamma og pappa skulle egentlig kalt meg for Sandra, da hadde jeg egentlig hett Sandra Eriksen. Jeg er litt usikker på hvorfor de plutselig kom opp med Isabelle og at det var det jeg skulle hete isteden, men jeg er veldig glad for det. Jeg elsker navnet mitt og jeg elsker lange fine litt uvanlige navn! Isabelle er også veldig internasjonalt, det syntes jeg er det beste. 

Var det noe du ikke visste? Si ifra hvis du vil ha enda en del.

52 kommentarer

Siste innlegg