Vi driter oss ut på video med munnstykker.. FLAUT!

Heihei alle mine fine ♡

Da var det søndag og endelig tid for en ny video på YouTube. Denne gangen gjorde vi masse rare ting med munnstykker i munnen! Dette var overraskende vanskelig. For å være helt ærlig så trodde jeg at jeg kom til å klare det meste, der tok jeg feil.. Om du har dette hjemme burde du virkelig prøve, haha! Det ble jo både sikling, grising og brekninger.. Uff, aldri mer!

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg, den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere

 

5 kommentarer
    1. Hei Isabelle. Akuratt nå sitter jeg å ser på deres YouTube kanal. Jeg ser på den videoen der dere lager slim, men det går ikke. Dere har tatt oppi for mye natron. Dere trenger bare 2-3 klyper med natron. Det er 5 gang jeg ser den😊 håper du ser denne kommentaren

    2. Til Martine: i videoen så sier du «Tror de bare er 98, så de er små» er man liten når man er 20 år? Altså kun 2 år yngre en deg?😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg