Uken som gikk// Uten truse på byen. Nytt hår igjen. Ny dyr merkeveske ++

Annonse – lenker – Nelly, Ginatricot

Akkurat nå:
Akkurat nå er jeg bare hjemme. Jeg har akkurat spist middag og dagen i dag har egentlig bare gått til å slappe av! Jeg merker faktisk at jeg fortsatt er litt sliten etter helgen, det ble jo ikke akkurat så veldig mye søvn på meg.. Nå skal jeg straks begynne å rydde litt her hjemme, for kofferten min er enda ikke pakket ut fra siden jeg var i Spania. Ååh, jeg hater å rydde! 

Ukens høydepunkt:
Jeg har bestilt en ny reise og Gud som jeg gleder meg. Denne gangen reiser jeg sammen med Martine og Sofie til andre siden av jordkloden. Jeg kommer ikke til å fortelle akkurat hvor vi skal helt enda, men hvor tror du? Vi reiser om kun et par uker og jeg håper virkelig tiden går fort for jeg klarer snart ikke vente mer. Jeg håper denne turen kommer til å bli bra, noe jeg er ganske sikker på at den blir. Gleder meg! Det har også skjedd mye annet morsomt denne uken, det har blant annet vært overraskelses fest for Andreas (TIX), noe som virkelig var vellykket. Gullsnutten har også vært et stort høydepunkt denne uken, selvom Martone og jeg ikke var nominert i noen ting eller vant noen priser! Kjøpte meg også en helt ny designer veske, woho!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens nedtur:
Denne helgen var det jo som sagt Gullsnutten som er en kåring når det kommer til YouTube, og jeg vil tørre å si at det har vært litt nedtur at Martine og jeg ikke var nominert til noen ting eller ikke vant noen priser. Jeg syntes alle de som vant er veldig verdige vinnere, det er ikke det – men vi har jobbet veldig hardt med YouTube dette året. Det er også folk som har kommet bort og sagt at det er veldig rart at vi ikke er nominert til noen ting.. Menmen, sånn er det! Jeg er absolutt ikke sur på grunn av det og bryr meg ikke sånn kjempe masse. Som sagt kun litt nedtur!

Ukens irritasjon:
At folk ikke kan respektere andres valg. Det er så utrolig irriterende at folk skal se ned på andre som mener noe annet enn seg selv, altså why? Jeg skjønner ikke hvordan folk faktisk kan si høyt at andre som har andre meninger er dårlige personer for det har nemlig skjedd, det har jeg vært vitne til. Utrolig irriterende! La nå folk se ut som de vil, mene akkurat det man vil og ikke minst gjøre hva man selv vil med utseende. Selvom man kanskje går på betakaroten og er åpen om forskjellige ting når det kommer til utseende kan man være en smart og reflektert jente som bryr seg.

Ukens tanke:
Jeg må få fikse håret mitt igjen snart for jeg begynner nemlig å få tidenes ettervekst haha.. Jeg hater ettervekst og begynner å tenke på at jeg må til frisøren igjen snart! Håret mitt har også vokst ekstremt mye og jeg vurderer sterkt å klippe meg enda kortere igjen. Jeg vil ha det bittelitt kortere enn det jeg klipte det til sist gang, for nå er det verken kort eller langt og det liker jeg ikke.. Hva syntes du jeg burde gjøre?

Ukens antrekk:


LIGNEDE JAKKE – HER (FALSK PELS). Settet er fra prettylittlething – Nettsiden anbefales ikke..

GENSER UTSOLGT – LIGNEDE HER. (KUN 59KR). LIGNEDE SKO – HER. LIGNEDE BELTE – HER. STRØMPEBUKSER – HER

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål – Silikon. Sex. Familie og lettkledde bilder. Mensen. Hat kommentarer ++

Min nye dyre veske

Gullsnutten antrekk – JEG MÅTTE GÅ UTEN TRUSE.. 

12 kommentarer
    1. Isabele du er ett av mine største forbilder💜 Vis du å Martine har sluttet med blogg og Youtoub har jeg blir lei meg💜💜 elsker deg

    2. Jeg synes du skal spare til lengre hår igjen. Du har så nydelig hår, så det passer så godt til å være langt, men du er jo fin med det kortere også selvfølgelig.

    3. Jeg føler at hver gang du skal reise så reiser du alltid til den andre siden av kloden😂
      Du skriver liksom det i hvert innlegg om at du skal reise😂❤️

    4. Jeg tror dere skal til Bali eller Bora Bora, eller kanskje Maldivene?❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg