Gullsnutten antrekk – Jeg går uten truse

Heihei alle mine fine

Hvordan har dere det i dag? Vi har nesten akkurat kommet oss til «Gullsnutten Warmup» som det så fint kalles. Det er så fint pyntet her, elsker det! Vi skal være her et par timer før vi drar videre til selveste gullsnutten. Dette ligger på toppen av et hotell i byen med den fineste utsikten! Jeg er overveldet.

Som jeg skrev tidligere på bloggen så har Martine og jeg på oss akkurat det samme bare i forskjellige farger. Jeg har hvit og hun har svart! Jeg er seriøst livredd for å bevege meg i dette og det verste av alt er at jeg går uten truse, haha… Jeg prøvde å ha på meg en liten truse i ste, men det syntes igjennom og var ikke akkurat så veldig fint. Så det endte med at jeg var nødt til å gå uten truse, og det gjør meg ekstra nervøs haha! Jeg får passe litt på i kveld. Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være litt sosial her sammen de andre flotte Youtuberne, ha en fantastisk dag videre babes. Håper jeg ser mange av dere på meetup senere! Love you.

43 kommentarer

Siste innlegg