Vi skal ha meetup – KOM Å MØT OSS HER

Heihei alle mine fine♡

Det er veldig mange som har spurt meg om Martine og jeg skal være på meetupet i sammenheng med gullsnutten i morgen, og svaret er JA, det skal vi! Jeg var litt usikker på om vi faktisk skulle være med på det, men har nå fått det bekreftet. Jeg elsker å møte dere og jeg gleder meg allerede ekstremt mye. Det kommer til å være mange andre flinke youtubere til stede, sammen med Martine og meg så det er bare å stikke innom! 

Gullsnutten og meetupet kommer til å være ved NRK, adressen er: Bjørnstjerne Bjørnsons plass 1 i Oslo. Jeg håper å se så mange som mulig av dere der og ikke minst snakke og ta masse bilder med dere. Det finnes faktisk et arrangement på Facebook som kalles ”Gullsnutten meetup”. Der kan du se alle som skal dit pluss enda flere. Kommer du?

💖KOM KOM – VI SES I MORGEN BABES💖

8 kommentarer
    1. Jeg og venninna mi vil møte dere ❤️Dere er forbildene fåres
      ❤️Vi bor i Moss og dere i Oslo😆vi kan møte dere en gang

    2. Jeg så dere på tv😱jeg så sååå mange kjente youtubere, jeg ville så gjerne møte dere og mange andre, men mest dere, men jeg kunne ikke😢♥️♥️Fordi jeg bor langt vekk, skulle ønske dere kunne ha meetup i Arendal🤔♥️♥️♥️Elsker dere♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg