Filme meg naken uten at jeg vet det & Sex slave

Annonse – lenker – Nelly

 Processed with VSCO with b1 presetLIGNEDE SOLBRILLER – HER

DETTE ER JEG REDD FOR

Slanger – Og egentlig alle andre farlige dyr, men slanger er uten tull noe av det verste jeg vet og noe av det jeg frykter mest av alt! Jeg klarer ikke engang se på slanger på tv’en uten at jeg får frysninger oppover nakken. Likevel syntes jeg det er skikkelig fascinerende dyr og jeg har sett masse videoer om slanger haha.. Holde en har jeg også lyst til, selvom bare tanken på det skremmer meg ekstremt! 

At noen skal komme inn i solariumet – Hver eneste gang jeg tar solarium går samme tanken rundt i hode mitt – at noen kan komme inn og at jeg har glemt å låse døren. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg dobbelt sjekker at den er låst, men det er nok over gjennomsnittet tror jeg! 

Snakke i telefonen – Jeg har jo skrevet på bloggen før at jeg har en liten telefon skrekk haha.. Det høres så utrolig rart ut, men jeg syntes det er skikkelig ubehagelig å snakke i telefonen lenge med noen jeg ikke kjenner. Det har blitt mye bedre nå enn det det var før, da jeg har gjort mye mer av det. Det er fortsatt ganske ekkelt og ubehagelig syntes jeg. 

At noen filmer meg uten at jeg vet det – Det er jeg skikkelig redd for faktisk. Det har helt sikkert skjedd før, uten at jeg har lagt merke til det. Det som skremmer meg mest av alt er om noen filmer meg uten at jeg vet det helt naken eller noe. Jeg er så redd for det!

Terror – Jeg er vel ikke den eneste som er livredd for dette.. 

Å si en vits uten at folk ler – Dette var hvert fall noe jeg var livredd for før da jeg var litt yngre, nå går det egentlig greit om dette skjer – selvom det er kjipt så klart. Før var jeg nesten redd for å snakke foran mange rett og slett fordi jeg var redd for å ikke bli hørt, det skjedde nemlig en del før.. Ikke gøy!

Gå rundt i mørket alene – Jeg er ikke redd for mørke i seg selv, det er null stress.. Det jeg er redd for er å gå rundt ute helt alene på kvelden når det er mørkt. Jeg har sett alt for mange filmer av at folk blir kidnappet og det er også noe jeg er super redd for.

Skrekkfilm alene – Jeg elsker skrekkfilmer, men jeg tør aldri å se på det helt alene. Det er jeg redd for haha.. Når jeg ser på skumle filmer sammen med andre, blir jeg sjeldent super redd og jeg elsker skumle filmer, men jeg hater å sitte helt alene å se på det! Det tror jeg faktisk jeg aldri har gjort før.

Miste en som står meg nært – Det må være noe av det jeg frykter aller mest i hele verden, det å skulle miste for eksempel mamma, pappa, mormor, søsken eller noen i familien. Jeg er så heldig som ikke har gjort det enda, og jeg gruer meg ekstremt til den dagen kommer. Jeg klarer virkelig ikke tanken på at det faktisk kommer til å skje. Jeg står veldig nært med familien min!

Kjønnssykdommer – Selvom det er mange kjønnssykdommer som ikke er farlige, er jeg super redd for å få en. Klamydia er vel den sykdommen som er mest normal og som folk flest får. Jeg har faktisk aldri hatt klamydia før og det er jeg evig glad for haha.. Håper jeg aldri får det heller! 

Å bli kidnappet og solgt som sexslave – Uff, dette er jeg også super redd for selvom det er veldig lite sjanse for at dette kommer til å skje med meg. Jeg har sett så utrolig mange filmer om akkurat dette, dokumentarer som skremmer livet av meg. Tenk å bli kidnappet og solgt som sex slave – uff.. Og enda verre, tenk at dette faktisk skjer med folk og nesten er vanlig og skjer hver dag i andre land.. 

8 kommentarer

Siste innlegg