Blir like forvirret hver gang dette skjer

Meg akkurat nå:

Like forvirret hver gang jeg våkner opp med perfekt sminke fra gårsdagen. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig!

Hver eneste søndag jeg har vært ute dagen før tenker jeg det samme ”Jeg skal aldri mer drikke, det er jo ikke så gøy”. Dagen derpå er virkelig ikke morsom, selvom jeg er en av de heldige som ikke blir super dårlig og klarer fortsatt å fungere. Greia med alkohol og fest er jo at det er morsomt der og da i noen timer, men dagen derpå og etterpå er det ikke så veldig morsomt. Enten så kan man våkne opp med tidenes fylleangst, det har skjedd et par ganger med meg også, man kan føle seg skikkelig dårlig eller ikke! Fylleangsten er jo helt klart det verste, heldigvis har jeg ikke det i dag haha.. 

I går feiret vi bursdagen til fine Sofie, som fyller 23 år. Big girl med andre ord haha! Det var så koselig og kvelden ble virkelig vellykket i mine øyne. Planen var egentlig en større fest på et hotell, men det ble det ikke noe av så da ble det heller en koselig jentekveld hjemme hos Sofie før turen gikk videre ut på byen der vi var bedt i enda en bursdag til en kompis. Jeg elsker virkelig selskap hvor det er pyntet og at man ser at verten virkelig har gitt alt når det gjelder pynt og slike ting. 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Vi startet jo kvelden ganske tidlig og var allerede i neste bursdag på et utested rundt klokken 21. Det er ekstremt tidlig å være på et utested, så – flinke som vi var tenkte vi det hadde vært lurt å få i oss noe mat. Derfor dro vi en liten tur på sushi restaurant, haha.. Herregud jeg lurer virkelig på hva de som jobbet på denne restauranten tenkte da en gjeng fulle jenter skulle ha masse sushi! Vi hadde det hvert fall super koselig, jeg elsker jo sushi og hadde ikke spist det på døds lenge så det var på tide igjen. 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

♡♡

Beklager for litt dårlig kvalitet på bildene, jeg tok de fra Snappene mine i natt haha.. Det er bare å legge meg til der forresten, hvis du enda ikke har gjort det! På Snapchat heter jeg ”isabelleeriksen”. Det ligger veldig mye forskjellig der 😉

Nå skal jeg få rumpa i gir og komme meg opp fra sengen, selvom det frister ekstremt mye å bare bli her i hele dag. Det kan jeg dessverre ikke gjøre for jeg skal faktisk i enda en bursdag. I dag til kusinen min som endelig blir 20 år, jeg gleder meg masse til å feire henne! Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

7 kommentarer
    1. Liker d at du aldrid svarer på dei utrolig fine og støttende kommentarene jeg skriver, men alle andre sine svarer du på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg