Mitt verste mareritt skjedde.. Jeg gråt masse!

Heihei alle mine fine ♡

Håper alle har en fantastisk lørdag hittil, min dag startet for å være helt ærlig – helt jævlig. Jeg våknet opp så å si tårer da jeg med en gang fant ut av at noen hadde klart å hacke meg. Noen hadde klart å komme seg inn på absolutt alt jeg eier, både Snapchat, Facebook, iCloud osvosv. Jeg fikk totalt panikk da dette uten tull er min største frykt! Jobben jeg har gjort på sosiale medier og alt det jeg har på telefonen min er virkelig hele livet mitt og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om noen hadde klart å ta fra meg alt det. Jeg følte meg helt naken i noen minutter! Heldigvis klarte jeg å få alt tilbake, bytte passord og styre og ordne. Jeg føler dette skjer med meg hele tiden og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg har totrinnsvertifisering på for eksempel Snapchat, så det at noen har klart å komme seg inn der, bytte passordet mitt og helt sikkert sett på alle bildene mine skremmer meg. Takk Gud for at jeg klarte å fikse det!

Tenk at det er noen som har vært inne på min Snapchat og helt sikkert gått gjennom alle bildene mine og alt jeg har der. Det er utrolig ekkelt å tenke på, selvom jeg ikke har så veldig mye privat der som nakenbilder! Det skal man virkelig være forsiktig med, spesielt når ting som dette skjer.

Akkurat nå er jeg på vei til Martine en tur. Vi skal nemlig i bursdag i dag, til Sofie! Martine og jeg må fikse gave, vi tenkte å kjøpe noe til Sofie sammen. Det er mye enklere og ikke minst bedre! Det er mye bedre å kjøpe noe litt finere sammen, enn en ting som ikke er like fin.

Jeg er forresten skikkelig fornøyd med sminken min i dag, sikkert fordi jeg ikke har brukt sminke på en uke nå haha.. Elsker dager hvor man føler sminken bare er helt perfekt!

Jeg gleder meg masse til å feire Sofie i dag. Jeg er helt sikker på at det blir en kjempe fin feiring og en fin kveld ute! Ha en fin lørdag videre babes, uansett hva du velger å finne på. Love you all ♡

12 kommentarer
    1. Et spørsmål til Martine. Hvorfor kysser du andre jenter når du har kjæreste selv😀 forstår at det ikke er noe kyss, kyss. Men hvordan er det med dette.
      Isabelle jeg måtte bare kommentere dette på din blogg fordi jeg var inn på din. Og gad ikke bla igjenna alt på nytt på Martine sin. Har akuratt sett alt sammen😊😊
      Dere er best💓

    2. Heldigvis så er det sånn at Snapchat bildene som er lagret på din Snapchat kan bare din enhet se. Når jeg fikk ny mobil så brukte jeg den gamle snapchat brukeren men de bildene som var lagret på den gamle kommer ikke opp på den nye❤️❤️❤️ Bra du fikk ALT TILBAKE❤️ Elsker deg😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg