Ny video – Vi svarer på alt dere lurer på!

Heihei alle sammen♡

Da var det onsdag og endelig tid for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen svarer vi på alle deres spørsmål! Vi spurte dere på Snapchat om det var noe dere lurte på, så gjerne legg meg til der: isabelleeriksen. Jeg håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår som du kan finne HER. Det er helt gratis å abonnere! 

I dag er forresten kanalen vår et år gammel. Noe som er helt sykt å tenke på! Tiden har virkelig flydd fort, og vi er evig takknemlig for alle dere som følger med på YouTube kanalen vår. Det er så gøy. Vi har også kommet utrolig langt med kanalen og håper på enda et fantastisk år foran oss! Love you all♡

6 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Jeg lurer på ganske lenge hva pleier dere å gjøre hver fredager til søndager utenom å være på TV Paradise Hotel? 😀 Er dere på Mexico eller Norge hver 3 dager? 😀 Hva gjør dere, annet hotell i Mexico? 😀

    2. Jeg lurer på en ting men den handler ikke om dere, den handler om meg! Jeg har kroppspress og dårlig selvtillit? Hva må jeg gjøre? Jeg tenker alltid at dere er pene og jeg er stygg..

    3. Du e sykt pen jeg vil farge håre mit men vil ha den samme fargen som du har.vilken farge har du i håret?Å yutube kanalen deres er veldig bra!!!🦄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg