Uken som gikk// Angrer på tatovering. Toppløs bilde. Jeg er på TV igjen. Fikk broren min til å gråte ++

annonse – lenker –  Ginatricot, Bubbleroom, Zalando

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg på det lille søte kontorhjørne mitt og jobber mens jeg har Gossip Girl på tv’en. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg faktisk har sett den serien, men hver gang jeg ikke har noe å se på så blir det til at jeg setter på den. Jeg er avhengig å ha litt lyd rundt meg mens jeg sitter å jobber, er det helt stille mister jeg fort konsentrasjonen. Veldig merkelig, jeg vet!  

Ukens høydepunkt:
Jeg føler at denne uken virkelig har flydd av gårde, tiden løper fra meg og nå er vi allerede i slutten av mars! Det er positivt for nå er det ikke lenge til det er blir varmere og deiligere ute, det verste jeg vet er jo kaldt vær og vinter så nå gleder jeg meg til tiden fremover. Forrige uke var veldig fin selvom den har flydd av gårde. Jeg har hatt helge følelse så å si hele uken og det er nok på grunn av premierefesten som var på mandagen. Det var så gøy at Paradise Hotel endelig startet igjen, og ikke minst at jeg var på premierefesten å snakket med alle sammen. Det er så merkelig å tenke på at det allerede er et år siden jeg var med! Martine og jeg var også å se på skjermen forrige uke, på Insider FEM. Det var utrolig morsomt! Var det noen som så episoden forresten?

Ukens nedtur:
Hele denne uken har jeg hatt lyst til å dra på kino, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått dratt. Jeg aner helt ærlig ikke hvorfor, jeg kan ikke si at jeg har gjort så mye for å prøve heller! Helt siden filmen om Utøya kom ut har jeg hatt lyst til å se den, jeg vet det er mange som tar det tema veldig seriøst og det skjønner jeg godt. Det som skjedde er helt for jævlig! Da jeg skrev om at jeg faktisk hadde lyst til å se den filmen fikk jeg en melding fra noen i familien at de hadde vært å sett og at det var helt grusomt. De hadde sittet å grått gjennom hele filmen! Jeg har fortsatt lyst til å se den og håper jeg får gjort det denne uken.

Ukens irritasjon:
Falske mennesker.. Jeg klarer seriøst ikke skjønne hvorfor enkelte folk vil være så slemme og falske! De fleste vet jo at jeg hater folk som snakker bak ryggen til folk, lyver og rett og slett bare er falske og denne uken har jeg lagt ekstra godt merke til slike mennesker. Folk som later som de er venn med deg, men som snakker så mye dritt om deg at munnen smaker som.. ja! Klarer ikke fordra slike mennesker og er det noe som plager deg så snakk heller med personen det gjelder. En annen ting som irriterer meg grenseløst er mennesker som hater på nett, det snakket vi jo en del om på Insider episoden og da broren min på 12 år så det og hørte hva slags meldinger vi hadde fått ble han skikkelig lei seg. Offentlige personer har også følelser og en familie som faktisk kan bli lei seg av det du skriver! Det er nettmobbing og det er ikke greit! 

Ukens tanke:
Sommer sol og reise. Det har virkelig vært det jeg har tenkt på denne uken! Tiden fremover tror jeg kommer til å bli super bra og jeg har mange reiser planlagt, selvom ikke alt er bestilt! Ååå, jeg gleder meg masse. Jeg reiser jo faktisk allerede neste måned, om et par uker bare. Jeg har også tenkt masse på tatoveringen jeg har mellom puppene mine og vurdert å fjerne den. Jeg spurte jo også hva dere syntes og det var veldig mange splittede meninger! Jeg sminket jo også over den for å få en liten ide av hvordan jeg faktisk ser ut uten den og jeg likte det samtidig som jeg er veldig usikker. Jeg må nok ta meg en konsultasjon og prate med en spesialist før jeg bestemmer meg for noe som helst. Jeg vil ikke fjerne den om jeg får masse arr og slikt, da er det bedre med en tatovering! 

Ukens antrekk:


LIGNEDE BH – HER. LIGNEDE BELTE – HER. SKINNBUKSE – HER. DRESSJAKKE – HER. 

SPORTS BH – HER. MASSE FINE TIGHTSER – HER

Ukens mest leste innlegg:

MEG UTEN TATOVERING MELLOM PUPPENE – Jeg sminket over tatoveringen min.

I kveld ser du meg på tv skjermen igjen.. Endelig!

Broren min ble skikkelig lei seg da han så det – DET ER NETTMOBBING!

21 kommentarer
    1. Jeg må bare få kommentert over hvor skuffet jeg er over en jente som deg som er forbilde for mange små jenter å slenge deg på ullebø sin kommentar om at “kropp er kropp”. Du vet godt selv at kropp ikke bare er kropp når du har valgt å fikse på både bryster og lepper. Kropp er altså ikke bare kropp… nå til dags er kropp blitt et produkt, et objekt som viser identitet, status og som i mange tilfeller avgjør selvfølelsen. Noe som er synd. Kropp er ikke bare kropp. Og så trist å høre at du sier deg lei når kropper med litt ekstra fett blir hyllet når de kommer frem i lyset mens kropper nærmere det vi kaller “idealkroppen” blir kritisert når de flashes. Jeg synes det er så trist at så lite reflektere mennesker har så stort publikum. De med ekstra fett blir hyllet da idealkropper har blitt forgudet i alle år, og nå gjøres det plass for andre typer kropper. De blir hyllet fordi det er etterlengtet og fordi jenter med andre kropper også kan bli normalisert. Er så teit at tynne slanke jenter skal klage og syte bare fordi andre kropper kommer frem i lyset. Dessuten er det ikke slik at slanke kropper blir kritisert blindt. De kritiseres fordi de blir vist frem overseksualiserte og fikset på, og gjerne er redigerte. Bare se på dine egne bilder, de er jo rimelig overseksualiserte så det er også et av problemene. Kropp er ikke bare kropp.

    2. Jeg har sett Utøya filmen og den var rett og slett helt jævlig. Ikke selve filmen men handlingen i filmen. Nesten det eneste man hørte i salen var gråt. Men den var egentlig ganske bra, men du burde forberede deg til en ganske sterk historie❤️ Den anbefales for de som vet hva som skjedde og kan litt om utøya episoden. Om du ikke vet hva som skjedde er den nok litt forvirrende

    3. Hvorfor sier du hele tiden at du ikke liker Samsung når du har en Samsung nå få Apple innrømmet ar di hadde kjøpt mobilen frå Samsung og fått på et eple så stop!

    4. Vil bare minne deg på noe. Det bilde der du har krysset over nippelen! På noen telefoner blir den tegningen ofte borte! Bare så du vet det

    5. Til alle dere der ute som alltid hater på Isabelle; Som om ikke dere hadde likt og hatt en fin kropp! Isabelle klarer seg kjempe fint syns jeg! Jeg er kjempe misunnelig! Jeg er 11 år, 140 høg og veier 40 kilo! Tenk på det dere! Og dere som sier at Isabelle er overvektig så tenker dere sikkert ikke på at de som veier mere føler seg enda verre da??! Det er hvertfall sånn jeg føler det! Då bare HOLD KJEFT! Oki??

    6. Hei, jeg lurte på hvilken episode det du og Martine var med i?❤️❤️ Elsker dere begge😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg