Bilder og videoer av Martine som aldri før har blitt vist..

annonse – max factor, frøya (video inneholder klipp fra meetup)

⭐️ GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MARTINE ⭐️

I dag så har min fine bestevenninne bursdag og blir 22 år gammel. Noe som er helt sykt er at vi ikke har vært sammen på denne dagen på to år! Derfor har jeg laget en liten video med masse klipp og bilder av Martine og meg. Det er klipp og bilder i videoen som er blitt vist før, men det er også masse dere aldri før har sett. Både av meg og Martine så dette er faktisk litt skummelt å legge ut.

Martine aner ikke at jeg har laget denne videoen og akkurat nå ligger hun sikkert å sover da det er veldig tidlig i Mexico, noe som er litt skummelt i og med at det er bilder og videoer som ikke er så veldig veldig fine haha.. Det er jo bare morsomt. 

ENJOY 

Jeg håper virkelig du får en fantastisk dag Martine! Du fortjener kun det beste, love you ♡

27 kommentarer

Siste innlegg