Jeg sminket henne til skoleball – Før og etter bilder

Heihei og god kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har akkurat vært en tur hos tremenningen min å spist middag og sminket henne og noen venninner til skoleball. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt nervøs for at det ikke skulle bli perfekt, men jeg er super fornøyd med resultatet. Hun er bare 13 år så jeg var veldig bestemt på at hun ikke skulle ha massevis med sminke, men heller fint og litt naturlig.

FØR:

ETTER:

Hvor fin ble hun ikke? Jeg elsker looken og at det ble så fint, men også veldig naturlig og elegant! Jeg brukte litt foundation, concealer, lyst pudder, solpudder, blush og highlighter på huden. Jeg tegnet også litt bryn og brukte bruntonede øyenskygger! Love it ♡ Hun går i åttende klasse og er yngst på skolen, herregud det er så merkelig å tenke tilbake på da jeg var like gammel. Jeg husker det kjempe godt!

Nå skal jeg komme meg avgårde til noen venninner. Det er en liten jentekveld samtidig som vi skal planlegge en liten sydentur! Jeg håper virkelig det blir noe av for nå savner jeg varmen og sol! Ha en fantastisk dag videre babes, uansett hva du finner på å gjøre. Love you all ♡

31 kommentarer

Siste innlegg