Det er både sykt ekkelt og irriterende

 Processed with VSCO with b1 preset

Gruppe samtaler på Facebook – Dette kan faktisk være noe av det mest irriterende jeg vet om på sosiale medier. Spesielt når jeg ikke er med på samtalen, som er så å si hele tiden. Jeg er ikke noe glad i å skrive ting i gruppesamtaler og da er det ekstra irriterende at telefonen ikke ligger stille og piper hele tiden fordi to personer snakker sammen på en gruppesamtale med ti stykker. 

Varsler på telefonen når jeg driver med noe annet – Når jeg driver med noe på telefonen og det plutselig dukker opp en varsel øverst på skjermen samtidig som jeg trykker øverst på skjermen og blir dratt ut av den siden jeg var på. Det har skjedd ekstremt mange ganger med meg og er seriøst så utrolig irriterende. Jeg vet ikke om dere skjønte hva jeg mente, litt vanskelig å forklare haha.. 

Treige mennesker – Jeg vet godt at jeg er en av disse, men når folk er så treige at de går glipp av en avtale eller kommer alt for sent er det så irriterende. Folk som vet de har dårlig tid og åpenbart må kjappe seg, men likevel er sinnsykt treige og må gjøre både det ene og det andre før dem drar som man faktisk kunne gjort senere plager meg ekstremt!

Folk som ikke svarer på meldinger – Hvis jeg sender en melding til noen og ser at vedkommende har åpnet meldinger og begynner å skrive, for så å ta det bort igjen og ikke svare i det hele tatt. Ikke bare er det sykt irriterende, jeg blir også utrolig nyskjerrig! 

Når ting skjer på samme dag – Det er utrolig typisk meg at når jeg har planer så dukker det opp andre ting som jeg også har lyst til å være med på! Det kan være dager hvor jeg ikke har noen ting å gjøre, og andre dager hvor jeg har alt for mye å gjøre. Det er så kjipt for jeg har lyst til å være med på alt. Jeg hater virkelig å gå glipp av ting som jeg syntes er gøy og som jeg har lyst til å gjøre.

Telefon selgere – Det er så plagsomt når telefonen ringer på de verste tidene og det er en telefonselger. Det at de faktisk kan ringe sent på kvelden er ikke noe jeg syntes er innafor. Når man også sier man ikke er interessert gir dem seg ikke..

Gutter som tror alle vil ha sex med dem – Det er både ekkelt og irriterende at enkelte gutter tror alle vil ha dem når det helt klart ikke er tilfelle. Selvgode mennesker som tror dem er best når dem helt klart ikke er det er sykt ekkelt og irriterende. 

Kaldt vær – Nå som det er vinter er jeg så lite som mulig ute, noe som er irriterende. Jeg liker å være ute og finne på forskjellige ting, men ikke når det er så kaldt at man skjelver og mister følelsen i forskjellige kroppsdeler. Ikke gøy! 

Når noen later som de ikke er frekke – Det å kommentere først ”Ikke for å være frekk” så noe som helt klart er frekt hjelper ikke akkurat. Hvis du ikke vil være frekk så la være å kommentere. Det er nesten verre å skrive ”ikke for å være frekk” enn å ikke gjøre det. 

Folk som sitter på telefonen hele tiden – Dere tror sikkert jeg er en av dem, men det er jeg faktisk ikke. Når jeg har en samtale med noen så er det så sinnsykt irriterende å ikke så svar fordi vedkommende ikke hørte hva du sa fordi h*n var for opptatt av hva som skjedde på telefonen. Jeg har faktisk sett noen videoer på YouTube der folk er helt syke på det her. Det er skikkelig ille og noen syntes faktisk telefonen er viktigere enn virkeligheten. 

 Processed with VSCO with b1 preset

Hva syntes du er irriterende?

13 kommentarer
    1. Det med gruppe det er så irriterende! Når noen liksom snakker to i en gruppe der man er 5, kan man ikke bare snakke på priv chat!
      Elsker bloggen din <33

    2. Hahah mye av det samme😂 Det er også syyykt irriterende når man f.eks kommer med knall rosa hår på skolen og alle bare: Har du farget håret? eller du har rosa hår.
      Hahaha😂 Love u♥

    3. Synes det er sykt irriterende når du sier noe og personen er for opphengt i mobilen! Føler meg ikke akuratt så bra da.

    4. siste er så irriterende!! når de ikke svarer så sitter du bare der å ser i løse luften. er sykt frekt også at folk gjør sånn?! Hva heter disse videoene på YouTube?

    5. Hei Isabelle!!
      Det med det at det kommer varslinger og du kommer inn i en annen side, kan du fikse!!
      Bare gå inn til instillinger også varslinger.
      Når du er inne på varslinger, kommer det bilder av appene du har og til høyre for appene ligger det piler. Når du trykker på f.eks. pilen til snap, ser du at det står ??vis som bannere??. Da kan du bare skru av den knappen på ??vis som bannere?? også kommer ikke varslinger fra den appen på skjermen mer. Hvis du skrur av ??vis som bannere?? på alle appene, kommer det ikke varslinger i det heletatt og du kommer deg ikke ut av den siden du er på😉
      Sorry for lang tekst, og du vet sikkert hvordan du skrur den av, men jeg ville bare skrive (i tilfelle)😄 Håper du svarer💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg