Jeg brukte 15 000 kr på 1 minutt

Hallo alle sammen ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat brukt 15000 kroner og har et lite adrenalin øyeblikk. Jeg har endelig kjøpt meg ny telefon, IPhone X. Jeg håper virkelig den lever opp til forventningene. Det er jo et stort hopp fra den telefonen jeg hadde, jeg hadde bare IPhone 6s Plus! Den har jeg jo hatt en stund nå og var rimelig lei av at den klikket hele tiden og var treg. Noe som virkelig plager meg er at Apple gjør gamle telefoner tregere slik at folk er nødt til å kjøpe ny telefon. Uansett, jeg håper jeg blir fornøyd og ikke kommer til å angre!

Jeg kjøpte telefonen med 256 GB, noe som er veldig mye så det ble en del dyrere enn det telefonen egentlig koster. Jeg tar jo en del bilder så jeg trengte en del GB. Kamera skal visstnok også være veldig bra så jeg gleder meg til å teste det ut! Tilbehør måtte jeg også ha så jeg kjøpte både deksel, skjermbeskytter og trådløs lader ved siden av! Jeg vil ikke si jeg ble lurt, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg kommer til å få bruk for alt haha..

Nå skal jeg bytte telefon og jeg gleder meg masse. Ha en fin dag videre babes, vi blogges! Love you all ♡

34 kommentarer

Siste innlegg