Min aller første gang i år

Heihei og god torsdag alle mine fine♡

Nå er det lenge siden jeg har hatt et hverdagsinnlegg og bare settet meg ned for å skrive til dere. Dette innlegget er ikke planlagt slik som de fleste og akkurat nå sitter jeg bare å trykker på tastaturet mens tankene går i hundre. Jeg liker det ♡ Dagen min startet nå akkurat og jeg våknet for litt over en time siden. Av en eller annen grunn får jeg ikke sove før etter klokken 0400 på natten og da sier det seg selv at jeg sover ganske lenge om dagen. Det gjør ikke meg noe, men det er selvfølgelig litt irriterende å tenke på at halve dagen allerede har gått.

Selvom jeg alltid våkner til livet når klokken runder 2200 på kvelden, skulle jeg noen ganger ønske at jeg var en morgenfugl. Jeg er så langt B menneske som du kommer og kroppen og hjernen min fungerer best på natten. Jeg føler heller ikke jeg kan bruke jetlag som en unnskyldning lenger, nå har jeg jo hvert hjemme noen dager og burde klart å snu døgnrytmen min. 

I går var jeg på min aller første treningsrunde i hele år og jeg digget det. Nå må jeg bare klare å fortsette! Trene mer og spise sunnere er jo noe av det jeg hadde på nyttårsforsettet mitt, så jeg har veldig lyst til å klare det. Egentlig syntes jeg dette med nyttårsforsett er veldig oppskryt og etter to uker i januar har alle glemt hva dem har planlagt. Dette med ”nytt år, ny meg” opplegget syntes jeg også er helt på trynet. Hvis man virkelig har lyst til å endre på noe burde man gjøre det uavhengig om det er et nytt år eller ikke. 


Snapchat: isabelleeriksen

12 kommentarer
    1. i neste yt video kunnee du si at Mia er best eller bare si navne mitt hadde besvimt av glede viss du hadde gjort d–love from Mia

    2. hei jeg er konfirmant i år og tenkte jeg skulle kjøpe meg en Macbook, men er veldig usikker på hvilken type jeg ska kjøpe, så kan du legge ut et innlegg der du forteller hva du har å anbefale osv?legge ut bilde av den i mørket osv?

    3. Jeg syntes dette innlegget var kjempe fint❤️🌹 Men hvor har du kjøpt den Nike sports BHen den var kjempe fiiin❤️ Jeg har fulgt bloggen din nesten fra start, og jeg har ikke ord over hvor stolt jeg er av deg🌹Du har oppnådd då utrolig mye og jeg håper at en dag så kan jeg oppnå det samme❤️
      Love u Isabelle ❤️💋Kan du adde meg på snapp heter elolinone123 ❤️❤️

    4. Synes du skal prøve å snu døgnet ditt jeg. Om du bruker vekkerklokke og snur det en halvtime hver uke, tror jeg du snart våkner 8 om morgenen. Mens folk er på jobb, kan du trene, gå på cafè og blogge, eller shoppe helt for deg selv. Er sånn jeg liker det hvertfall:)

    5. Et tips hvis du ikke får såve: dra på YouTube å søke på noe som heter ASMR. Det vil få deg til å såve. Men du må høre det med headsett på<3 elsker deg!💗
      Masse love❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg