Dette klarer jeg meg ikke uten

//Reklame – annonselenker

Heihei alle mine fine♡

Som alle andre har jeg produkter jeg alltid bruker og alltid kommer til å bruke. Så lenge det finnes i butikker når det er sagt! Jeg har vært borti en del dårlige produkter jeg ikke anbefaler noen, men det skal vi ikke snakke om nå. Jeg har snakket om disse produktene før og jeg har fått tilbakemeldinger fra folk som har bestilt etter min anbefaling og elsket produktene. Det gjør meg så utrolig glad og jeg elsker å høre alle sine meninger. Det kan jo hende noen ikke kan fordra disse produktene som jeg elsker så mye. 

– Disse produktene anbefaler jeg deg –

 Processed with VSCO with c1 preset
Uansett hva jeg sliter med når det kommer til huden min bruker jeg disse kremene. Om jeg har tørr hud i ansiktet bruker jeg kremen, om jeg har tørre lepper og trenger fuktighet bruker jeg kremen. Er jeg tørr i huden på kroppen bruker jeg kremen der også. Den fungerer faktisk på absolutt alt, helt ærlig så tror jeg dette er den beste kremen jeg noengang har testet ut! 

KREM FRA ELISABETH ARDEN – HER. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Mitt all time favoritt øyenskygge palett. Dette har jeg faktisk brukt og anbefalt så lenge jeg kan huske. Det jeg elsker så mye med dette palettet er alle fargene man kan velge mellom, det har jo alt?! Palettet er også veldig bra pigmentert og fargene sitter veldig bra. Fargen jeg bruker så å si hver eneste dag er fargen i midten ”Matt Kumar”. 

ØYENSKYGGE PALETT – HER

 Processed with VSCO with c1 preset
Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å sminke meg før da det ikke fantes Beauty blender. Eller, jeg klarte vel forsåvidt ikke det haha.. Beauty blender er redning tinl alt, har du ikke prøvd en ekte enda anbefaler jeg virkelig det. Det finnes masse falske beauty blendere som er både harde og ekle, jeg har prøvd både falsk og ekte og selvom man ikke ser forskjell på dem, merker man virkelig forskjell. 

EKTE BEAUTY BLENDER – HER. 

 Processed with VSCO with c1 preset
Dette serumet er helt fantastisk. Det gjør at du får en kjempe fin glød både under sminke, men også uten noe som helst sminke. Huden får liksom et ordentlig friskt pust! Elsker det♡ Det er også kjempe bra for huden, så det er ingen skade å bruke dette serumet! 

SERUM FRA BY TERRY – HER

 Processed with VSCO with c1 preset
Det er alltid vanskelig å finne gode koster å bruke til sminken. Det finnes alt for mange dårlige koster som både røyter, ikke gjør det dem skal, og som blir ødelagte når man vasker de. Jeg har endelig funnet et merke som er helt perfekt for mitt bruk av sminke. Det er disse fargerike fine fra Real Techniques! Elsker dem♡ 

KOSTER – HER
______________________________________________________

15 kommentarer

Siste innlegg