En forandring på utseende

//Reklame – sponset behandling

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på over et år og jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å angre eller ikke. Jeg har gjort en liten endring på utseende mitt og satt på falske vipper. Jeg har hatt dette et par ganger før og det endte alltid med at jeg dro dem av etter noen uker og satt igjen med null vipper. Da mener jeg virkelig null vipper! I det siste har jeg gått en del uten sminke, jeg er jo ganske brun og fin i ansiktet etter at jeg var på reise og jeg føler meg veldig bra når jeg går uten sminke nå.

Jeg følte likevel det var noe som manglet og det var vipper. Derfor valgte jeg å sette på vippe extensions – i håp om at jeg faktisk klarer å gå en del helt uten sminke, det er jo så deilig. Selvom jeg elsker å sminke meg og kommer til å sminke meg en del fremover er det alltid deilig å kunne føle seg bra uten sminke.

Det å føle seg fresh med en gang man våkner om morgenen skal en del til, men i dette tilfelle trengte jeg bare litt vipper. Akkurat nå føler jeg meg fantastisk uten å ha gjort noe som helst med ansiktet mitt.  

Selvom det er en veldig liten ting å forandre på med utseende utgjør det en veldig stor forskjell. Det er sykt hvor lite som faktisk skal til før man føler seg ti ganger bedre! Før når jeg hadde vippe extensions har jeg hatt veldig lange og tykke vipper, denne gangen ble det litt kortere og litt mer naturlig – selvom dette er langt ifra naturlig haha.. Da kan du bare tenkte deg hvor mye vipper jeg faktisk hadde før når jeg syntes dette er mindre.

Jeg er uansett kjempe fornøyd og kunne faktisk ikke tenkt meg det på en annen måte. Jeg hadde lyst på litt kortere vipper denne gangen i håp om at jeg kanskje ikke blir lei og river dem av. Jeg både tror og håper at det kommer til å gå fint denne gangen.

Jeg satt på vippene mine hos Anna-Liisa Taht på Eclat Studio, en utrolig søt og ikke minst flink jente. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet og håper bare vippene holder lenge. Jeg så med en gang jeg kom inn i salongen og jeg ser også på vippene nå at det er en veldig god kvalitet så jeg skal nok ikke være redd for at de faller av så lett. Kvalitet på ting er veldig viktig for meg, spesielt når det kommer til slike ting som dette.

Det er mange steder som ikke tar kunder og jobben seriøs og som slurver og bruker produkter som ikke er bra for deg. Derfor er det alltid viktig å gå til noen som har utdanning og som kan det dem driver med. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Ønsker du å bestille time kan du kontakte Anna-Liisa på:

TLF: +47 944 27 451
INSTAGRAM: @lashesbyasiilanna

77 kommentarer

Siste innlegg