En dag i London – Masse bilder ++

Heihei fra London alle mine fine ♡

Nå har jeg ikke sovet på mange mange timer og jeg klarer ikke forklare hvor sliten og lei jeg faktisk er. Jeg fikk ikke sove på den lange flyturen fra New York og hit. Aner ikke hvorfor, men jeg får aldri sove på fly. Hvert fall ikke godt! Nå har vi vært her i London siden klokken ti i dag tidlig. Flyet videre til Oslo går ikke før 1730 så vi valgte å dra en liten tur inn til byen. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde. Jeg fikk både shoppet litt og fikk tiden til å gå fortere!

Noe som var sinnsykt deilig med London i dag var at det ikke var så mange mennesker i gatene og butikkene. Det gikk faktisk an å gå og titte litt inne på Primark – det pleier jo aldri å gå haha.. Jeg har vært en del i London og da har det alltid vært så mange mennesker. Hadde det vært stappfullt overalt i dag hadde det nok klikket for meg og da hadde jeg nok ikke orket å gått rundt, jeg har jo faktisk ikke sovet på døds lenge og skjønner ikke at jeg fortsatt sitter her våken. Jeg får hvert fall sove godt i natt!

Se den fine jakken jeg kjøpte meg! Jeg digger den og kommer til å bruke den masse hjemme, hvert fall når det blir litt varmere i Norge. Jeg shoppet ikke sånn kjempe masse, det orket jeg ikke i dag. Det ble kun denne jakken som jeg har på meg, et par gensere og noen truser.

Jeg elsker shopping mulighetene her i London og skulle så inderlig ønske at vi hadde disse butikkene i Norge også. Jeg føler Norge henger så langt etter med butikker og slike ting, det er jo ikke rart jeg aldri shopper i Norge og heller drar hit! Det er så mange forskjellige kule butikker med masse forskjellige ting. Jeg elsker det!

Vi tok faktisk tog og t banen frem og tilbake, det tror jeg faktisk jeg aldri har gjort før.. Her i London tar jeg alltid taxi og syntes faktisk det er litt ubehagelig med t banen og tog. Det er så mange mennesker her og det stresser meg veldig! Samtidig som jeg ikke aner hvordan man gjør forskjellige ting her, da har alltid taxi vært det beste for meg. Det er jo heller ikke så dyrt her i London! Jeg er faktisk litt stolt og glad for at vi tok t banen, det var ikke så skummelt som jeg trodde. Det kan nok ha noe med at det var veldig stille i gatene i dag, men nå vet jeg hvert fall hvordan man gjør det til neste gang jeg skal hit!

Hva syntes du om London? Har du noen gang vært her?

27 kommentarer

Siste innlegg