Han druknet og døde rett foran øynene våres

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle skrive dette innlegget, men jeg velger å gjøre det! Vann og havet spesielt er et veldig skummelt sted og det er viktig å passe på seg selv der ute uansett hvor gammel man er. Man vet virkelig aldri hva som kan skje og noen ganger går det dessverre veldig galt! Her i Cabarete er det ganske store bølger og veldig mye strømninger under overflaten, det er det veldig mange andre steder også. Det som er veldig skummelt med disse strømningene under vann er det at man ikke ser det. De er kraftige og kan dra med seg ting på mange kilo!

I går var det en gutt på 16 år som druknet og døde her i Karibien og det verste er at ingen har funnet kroppen hans enda. Dette skjedde i går ettermiddag da vi også gikk rundt på stranden og han ble bokstavlig talt bare borte rett foran øynene våres. Jeg så ikke hva som skjedde jeg, men det var umulig å ikke få med seg hva som hadde skjedd. Det var masse mennesker som dykket etter han og prøvde å finne gutten som da hadde druknet og blitt borte, men ingen klarte å finne han. Det var i utgangspunktet to gutter som var i vannet, begge slet visst og holdt på å bli borte – men de klarte å redde han ene. Dette var gutter som var herfra og ikke turister så selvom man er vandt til bølger og slike ting kan det gå galt!

Dette er definitivt noe av det ekleste jeg har vært borti og tanken på at noen faktisk har druknet og dødd her jeg helt sikkert skal bade senere i dag er veldig spesielt. Jeg kommer nok ikke til å gå ut i vannet da tanken på at et lik ligger et eller annet sted der ute skremmer meg. Kroppen hans er sikkert langt vekke nå, men likevel syntes jeg det er veldig ekkelt!

Det er så viktig å være forsiktig når det kommer til havet for man vet virkelig ikke hva som kan skje. Enhver god svømmer kan bli borte på den måten og blir man først tatt av strømningene er det umulig å komme seg ut av det. Hver forsiktig alle sammen!

33 kommentarer
    1. Ikke la dette skremme deg Isabelle, ha en fin ferie vidte❤️ (Og jeg kondolerer til familien Hannes😞🥀🥀)

    2. uff, noe så ekkelt:( kondolerer til familien hans<33 jeg personlig syntes ikke noe om å bade hvor det er store fisker/haier... tusen takk for at du skrev dette innlegget:) jeg støtter deg fullt og helt her<33

    3. Da jeg bodde i cabarete i fjord skjedde noe liknende. Tror det var et par som var på ferie der hvor mannen druknet, og de fant heller ikke liket til denne mannen. Skikkelig ekkelt at det skjedde i havet som var rett der jeg bodde, samtidig veldig skummelt.

    4. En gutt har død, og du velger å bruke det som unnskyldning for å legge ut ett innlegg på bloggen. Det er helt sykt hvilke grenser folk krysser for å få oppmerksomhet. Hvis du virkelig er trist på denne gutten sine veier, så la familien han sørge i fred, hele verden trenger ikke å få vite om det! Kos deg i caribien da 😉

    5. Da jeg var i Hellas i sommer var d en gammel dame som druknet og barnebarnet hennes var ute ilamme henne men hun overlevde, barnet var bare 8 år og var alene på ferie ilamme bestemoren…

    6. Jeg er alltid redd for og drukne eller og bli dratt med uti havet av bølger eller no sant men om jeg ser det skje hadde jeg begynt og gråte sinnsykt mye
      Når sånt skjer med meg eller foran meg så glemmer jeg det aldri😡😣

    7. Har hørt rykter om at du var i trekant med Logen og Jake Paul om dette er sant betalte de deg for å holde kjeft om det eller skjer det fortsatt ???

    8. Hei du, du virker som en hyggelig jente, men hører rykter om at du har vært utro mot tidligere kjærester?? Håper ikke det, men jeg lurte på om du noen gang føler at noen har hatt sex med deg for hvordan du ser ut?

    9. Uff så grusomt… det ren noe som aldri VIP gå vekk fra livet ditt. Syntes synd på deg❤️ Håper ikke du tenker for Mysen på det:)

    10. En jeg pleier å være på båtferie med om sommeren har nå mest sansynelig druknet han også:( han hadde vært på fest i byen og skulle ned å legge seg i båten på nyttårsaften og de tror han har dottet uti vannet og tatt med strømmen. Det er en innsamling og det har blir samlet in over 65000 kr og det er mange som hjelper til med å lete:( sønnen til denne gamle mannen som mest sansynelig har druknet hor også nesten nettop funnet ut av at han har kreft. Denne familien er skikkelig snille og dette har de ikke fortjent. Ikke det at noen fortjener dette men de fortjener det hvertfall ikke! Han som har kreft har også to døttre, en på 6år og en på 11 år:(

    11. kan folk slutte å skrive at det er ekkelt? stakkars gutt og stakkars familie. Jeg opplevde dette selv i Spania da en mann fikk hjertestopp på stranden i vannet. Han fikk livredning men han døde. Livet gikk videre og det var ikke sånn at jeg ikke turte å gå på den stranden igjen fordi det var ekkelt?
      Skjerpings

      1. De mener ikke sånn ekkelt, men at det føltes ekkelt! Altså «tragisk». De mener jo ikke ekkelt «🤮»!

    12. Det er helt utrolig at en person kan være full av liv et sekund og et annet være helt livløs..det er så trist!
      Når man for eksempel sitter ved middagsbordet med familien og koser oss og ler, så kan man aldri forestille seg at noe skjer og at de ikke lenger eksisterer😔

    13. Uff det er så trist når sånt skjer:( ingen fortjener å dø på den måten av de bare har det gøy på stranden! Jeg opplevde akkurat det samme i sommer når jeg var i Syden! Det var så store bølger og en liten gutt på 7 år drukna og døde😭 jeg fikk en skikkelig ekkel følelse i leg at han måtte miste livet på den måten:( håper folk kan være mer forsiktig når man er ute å bader i havet, usnsett om det er bølger eller ikke!

    14. Det går veldig inn på meg det med gutten, jeg har selv mistet min sønn, og livet er helt ødelagt av angst. At du i neste innlegg skriver om skrubbsår på kneet ditt? Vær så snill! Og at det kan være ekkelt å bade der pga et lik? Kjære deg, hva i all verden tenker du med? Har du noen form for empati? Gud hvor egoistisk og trist du er!

    15. Jeg holdte på å drukne som liten i Kreta. Det var egentlig rødt flagg, men ingen av oss i familien så det. Plutselig ble bølgene større og kraftigere. I mens jeg prøvde å svømme nærmere land i all min makt ble jeg bare dratt lengre ut. Det er veldig skummelt og ekkelt. Man mister all kontroll… Heldigvis er jeg glad i havet den dag i dag. <3

    16. Ånei!! Høres forferdelig ut! Bra at du tar opp dette med å være forsiktig i vann- det er jo veldig viktig!!
      Forresten så er du kjempesnill og kul<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg