Helt alene i den store verden

//Reklame – annonselenker

LIGNEDE SOLBRILLER – NAKD HER. 

Når man er oppå hverandre hele tiden og så å si aldri er alene om dagene er det alltid deilig med litt tid alene. Nå har jeg satt meg ned på en kafé like i nærheten av der vi bor, helt alene. Jeg hater egentlig å være alene og jeg syntes det er skikkelig skummelt og ubehagelig, spesielt i andre land! Generelt hater jeg å være alene og prøver alltid å ha noen å være med. Jeg skjønner ikke det for sånn som nå storkoser jeg meg alene, helt til jeg skal gå hjem igjen haha.. Høy musikk på ørene, kun dine egne tanker og noe godt å spise på er virkelig noe av det beste som finnes. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg tenkte jeg skulle få gjort noe redigering og blogging gjort, men det har jeg ikke fått startet ordentlig på enda. Jeg har akkurat spist opp og sitter å ser ut på mennesker i vinduet. Det er så fascinerende å bare sitte å stirre på mennesker. Alle er så foskjellige og har helt sikkert gått gjennom masse tøft i livet sitt.

Her er klokken snart 1500 og jeg aner ikke hva som skjer videre i dag. De andre jentene her nede har alltid en eller annen plan og jeg henger meg egentlig bare på. Planen er helt sikkert å ta et par drinker, men jeg tror faktisk ikke jeg har lyst til å være med på det. Som jeg har skrevet flere ganger så er jeg ikke her for å være ute hele natten og sove hele dagen, så jeg får bare se hva som skjer. Det er litt deilig å ikke ha noen planer også! 

7 kommentarer
    1. Alle mennesker er hovedpersonene i sine egne liv, det er viktig å huske på. Det er lett å tenke “hvorfor har alle andre det så bra hele tiden” når man har det kjipt selv. Ingen har det bra hele tiden! Livet skjer, for oss alle. Nedturer og oppturer. Derfor er ingen mennesker verken gode eller onde, vi er en blanding, likevel skal man alltid jobbe med å bli den beste versjonen av oss selv – mer kan man ikke forvente. Det ligger i vår natur å gjøre feil, og det er ok (så lenge det ikke er med vilje – hevn er aldri løsningen!).
      Å forstå et annet menneske 100% er umulig. Vi har alle ulik oppfattelse av verden som ikke nødvendigvis har noe med virkeligheten å gjøre. Hvordan vi tolker og føler øyeblikkene vi møter er subjektivt. Man må også huske at ting vi sier til hverandre kan skade, og at man må velge sine ord med omhu. Skal man alltid være “ærlig” og si vår mening om det går på bekostning av andre? Det er veldig lett å misforstå hverandre og havne i unødvendige konflikter grunnet f.eks støy i kommunikasjonen. Man må bare prøve så godt man kan å ikke tro på alt man hører, og forstå at det finnes flere sider av en sak – dessverre blir vi alt for lett påvirket av hverandre.
      Å ha høy toleranse og tålmodighet for andre mennesker er nødvendig. Ikke vær for rask med å dømme, for ting er nærmest aldri som man skulle trodd. Vær snill, selv mot mennesker som man ser på som slemme – disse trenger det som mest. Har en opplevd mye motgang så kan det være naturlig at man møter veggen og oppfører oss deretter (ikke tråkk på noen som allerede ligger nede). Rett og slett skal man være så fokusert på å forbedre oss selv at man ikke har tid til å kritisere andre.
      Uansett – vær snille mot hverandre! og kos deg på tur<3333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg