BIKINI bildene som aldri kom på bloggen – DEL 1

Heihei alle sammen ♡

Nå som jeg er på ferie og tar hundrevis av bilder hver eneste dag sier det seg selv at det blir en del mislykka og stygge bilder av meg. Nå er det faktisk ekstremt mange stygge bilder av meg på kamerarullen så det passer perfekt med dette innlegget. Det er såpass mye at jeg må dele det inn i flere deler, så det er bare å glede seg! Jeg vet at det er mange som virkelig elsker disse innleggene, og det skjønner jeg godt. Jeg derimot, syntes det er mest flaut og legger dette kun ut fordi dere syntes det er morsomt!

– Alt er ikke så perfekt som det kanskje ser ut som –

Jeg håper dere fikk dere en god latter og gleder dere til neste! Da blir det nok enda verre haha.. Herregud jeg skjønner ikke at jeg driter meg selv ut gang på gang med disse innleggene, men det er viktig med litt selvironi noen ganger!

Her er klokken straks 0800 bare og vi skal komme oss ut døren. I dag skal jeg gjøre noe kjempe spennende som jeg har ventet lenge på! Vi blogges senere babes. Love you all ♡

35 kommentarer

Siste innlegg