Flere måneder til neste gang + GIVEAWAY

Heihei alle mine fine ♡

God lillejulaften, jeg håper alle har hatt en kjempe fin dag og er klare for julaften imorgen! Jeg er faktisk veldig klar til å feire jul nå og gleder meg masse til imorgen. Det eneste jeg fortsatt mangler er å pakke! Uff, det er så kjedelig haha..

Akkurat nå sitter jeg i bilen og har vært hos Martine i hele dag. Jeg våknet ikke før klokken 12-13 i dag og la meg faktisk før 0000 i går. Jeg har altså sovet i nesten 13 timer, noe som er skremmende mye. Det beviser jo bare hvor utslitt jeg var i går, etter vår lange jobbdag og null søvn natten før.

I dag har vi faktisk filmet enda en video så nå kan jeg reise på ferie med god samvittighet! Jeg ser heller ikke Martine på flere måneder nå noe som er skikkelig trist og jeg er faktisk veldig lei meg! Hva skal jeg gjøre disse månedene uten min bestevenninne? Haha jeg kommer nok til å klare meg, men jeg kommer til å savne henne masse. Så denne dagen har vi brukt litt sammen, samtidig som vi har jobbet litt!

Siden det er jul og nyttår har jeg også bestemt meg for å ha en liten GIVEAWAY på Instagrammen min, jeg tenkte det hadde vært koselig å gi noe tilbake til følgerne og leserne mine. Jeg gir bort masse vipper, masker til ansiktet og leppeprodukt!

Hvis du ønsker å delte og kanskje vinne disse fine tingene er det bare å gå inn på min Instagram bruker @isabelleeriksen_ og melde seg på! Jeg trekker en heldig vinner etter nyttår. Lykke til babes ♡

13 kommentarer
    1. Jeg har ikke instagram😭😭Men håper jeg vinner!💗 Håper du legger meg til på snap!!💗

    2. Assa wow! Må bare si at du har en så utrolig fin personlighet, du virker som en utrolig god venninne! Folk er heldig som har har deg som venninne😍 god jul!! Du fortjener bare godt!❤️

    3. Det er så fint at du tenker på oss og bare at du blogger for oss er veldig snilt . jeg leser bare bloggene til deg og Martine og det er også veldig fint at du legger link på Snap , fordi jeg alltid leser dem derfra . Forsett med det du gjør du er flint . Glad i deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4. når du sa du skulle reise på ferie så tenkte æ me engang at du skal delta i ny sesong av PH, men nå praktisk talt bekrefta du det ve at du sir du skal være bort i måneda, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg