Skal straks vekk herfra + denne graviditeten

//Reklame – annonselenker

VERDENS DEILIGSTE MORGENKÅPE – BIKBOK HER

God morgen alle mine fine♡

Jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden blir av, nå er det bare 3 dager igjen til jul og jeg begynner å bli rimelig stresset selvom jeg egentlig er ganske klar. Det er et par julegaver jeg mangler, og en del ting jeg burde og må fikse før dagen kommer. Grunnen til at jeg føler meg ganske stresset er vel fordi jeg reiser også og har egentlig ikke forberedt noe til det heller.

Kofferten er tatt ned fra loftet, reisen er betalt, brunfargen er straks på plass og motivasjonen er hvert fall der. Pakkingen har jeg ikke startet med, men tenkte å begynne allerede i kveld faktisk. Det eneste jeg skal pakke er jo sommer klær og det bruker jeg ikke nå så det gjør ingenting om jeg legger det i kofferten. Gud som jeg gleder meg til å komme meg vekk fra dette kalde landet. Jeg tror faktisk jeg kommer til å flytte til utlandet en eller annen gang i løpet av livet! Jeg driver jo faktisk å vurderer det nå og søker på nett angående flytting – så jeg håper virkelig drømmen går i oppfyllelse. 

Processed with VSCO with p5 presetSnapchat: isabelleeriksen

Kan vi bare bruke noen sekunder å prate om graviditeten til Khloe Kardashian? Det er lenge siden jeg har blitt så glad for en person jeg ikke kjenner! Hvis du kjenner meg eller har fulgt meg en stund vet du at jeg elsker disse søstrene og følger meg på dem all day every day så dette var virkelig morsomt. Jeg har faktisk ventet på at både Khloe og Kylie skal komme med denne nyheten og nå er det bare Kylie igjen. Jeg er litt usikker på om hun faktisk er gravid, hva tror du? Sånne ting er alltid morsomt å diskutere! 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og prøve å komme meg ut for å handle resten av julegavene, men før jeg drar skal jeg finne ut av hva jeg skal kjøpe først. Jeg er så lei av å gå rundt å surre i butikker. Det har jeg brukt alt for mye tid på de siste dagene så nå holder det haha..

Jeg tenkte forresten å starte med ukens spørsmål i kveld, imorgen er jeg nemlig opptatt nesten hele dagen med møte og filming og er redd jeg ikke har så mye tid til å blogge så jeg må forhåndsskrive innlegg. Jeg pleier alltid å svare på alle spørsmål som kommer inn så spør meg om hva du vil! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

45 kommentarer

Siste innlegg