Bildene som aldri kom på bloggen – NAKEN OG NIPPEL..

Heihei alle sammen ♡

Som alltid har jeg samlet opp masse stygge og mislykka bilder av meg og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg utsetter meg for dette. Dette er utrolig flaut og pinlig, men jeg vet at dere elsker slike innlegg. Det skjønner jeg godt, hvem liker vel ikke å se masse stygge og pinlige bilder av andre?

Her var plutselig nippelen min helt ute.. Merkelig hvordan man faktisk ikke legger merke til det haha!

Måtte ta et lite kryss over, vil ikke at alle skal se alt..

Leker litt sexy 😉 Ikke akkurat en suksess her..

OMG…. Haha

Usosial?

Noen syntes det var veldig morsomt å ta bilde av rumpa mi..

Uff.. Nå er jeg flau! Det var alt for denne gang, forhåpentligvis klarte jeg å underholde og få dere til å le litt!

Ha en fin kveld videre alle mine fine! Love you all ♡

39 kommentarer

Siste innlegg