Det er vanskeligere enn jeg trodde

God kveld alle sammen ♡

Nå har jeg endelig kommet meg hjem etter flere timer med trasking og stress i byen. I dag har jeg vært på utgikk etter julegaver og jeg skal ærlig innrømme at det er veldig mye vanskeligere enn det jeg trodde. Mitt beste og eneste tips er å vite hva man skal kjøpe før man drar på julegave shopping. Det jeg brukte mest tid på idag var seriøst bare å surre og gå rundt i butikkene uten å ane hva jeg i det hele tatt lette etter. 

Jeg ble heldigvis ferdig med noen gaver, men jeg er langt ifra ferdig med alt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bli ferdig med alt, denne uken har jeg så utrolig mye jeg skal få gjort. For første gang på veldig lenge har jeg faktisk masse fulle dager og det er stressende. Skulle ønske jeg startet med dette for flere måneder siden, det skal jeg helt klart neste år – kjøpe inn gaver allerede på sommeren og når jeg er ute å reiser. Tiden går jo så utrolig fort og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort de siste månedene, jeg føler det var i går jeg var i Mexico å spilte inn Paradise Hotel liksom haha.. Jeg får ta meg en tur til på julegave shopping denne uken, selvom jeg allerede er dritt lei! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Noe jeg absolutt ikke er lei av er sushi. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste sushi, det er egentlig veldig merkelig for jeg elsker det. Vi satt oss ned på Oslo City, den sushien er faktisk sykt god. Samtidig som dem har verdens beste drikke! Jeg elsker passion fruit og spiser det hele tiden, finner jeg en drikke med passion fruit smak kjøper jeg det også – så da ble det bubble tea med passion fruit ved siden av sushien! Nam.. 

Jeg klarte jo også å kjøpe en del ting til meg selv, noe jeg bestemte meg for før jeg dro at jeg ikke skulle gjøre.. Finner jeg noe jeg liker i butikker klarer jeg som regel ikke motstå og bare må kjøpe det. Jeg trenger jo ikke en ny veske, men denne var så utrolig fin og så veldig ekslusiv og fin ut. Den er faktisk fra H&M og kostet nesten ingenting, derfor måtte jeg bare slå til. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg digger forresten det nye håret mitt, jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg klipte det så kort. Jeg har også BARE fått fine kommentarer, og det setter jeg så utrolig stor pris på. Dere er virkelig fine! Nå skal jeg få pakket inn litt julegaver jeg kjøpte tidligere idag, så vurderer jeg å ta litt sol. Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Love you all♡

 

107 kommentarer

Siste innlegg